Wat eet je vanavond #3

Lekker aan de slag geweest met pompoen.
Gisteren pasta met pompoensaus en vanavond pompoensoep.

2 likes

Rijst, sperziebonen en vis in eigen gemaakte saus

Je kan er pannenkoeken mee bakken!

2 likes

Heb linzensoep gemaakt met wat toast. Nu wel trek in friet.

2 likes

frietjes van de frituur :smiling_face_with_three_hearts:
met verse tartaarsaus, vegetarische curryworst speciaal en een kaaskroket

(ideale katervoedsel)

5 likes

Plan is salade nicoise met die nieuwe vega tonijn van garden gourmet. Ben benieuwd naar de tonijn, en heb nog krieltjes en eieren die op moeten

1 like

Deze maar dan niet vegan (sorry :earth_americas:) en met vegaspekjes

2 likes

Indiaans besteld

2 likes

Linguine met spaghettipompoen, knoflook en gegrilde olijven

4 likes

Mango curry met rijst

2 likes

Ik had de overgebleven melk voor paneer gebruikt, omdat ik juist geen zin had in pannenkoeken, maar misschien iets voor een volgende keer. Moet ook nog steeds m’n poffertjespan uittesten namelijk.

Dit keer van de wei een mosterdsoepje gemaakt. Leek me wel slim als post-work-out gerecht.

1 like

Stamppot bruine bonen met spekjes en appelmoes

2 likes

Pita met falafel en veel groenten er in en er naast :smiling_face_with_three_hearts:

Ik ken het niet als stamppot of bedoelen wij hetzelfde met “bruinebonenschotel” zonder aardappelen of rijst dus?:see_no_evil:

Crispy bang bang cauliflower met knoflookrijst, groente en spicy mayonaise :heart_eyes:

6 likes

Dit klinkt alleen al leuk🙈

1 like

Nee denk niet dat we hetzelfde bedoelen! Ik bedoel echt aardappelen koken en dan een pot bruine bonen meekoken. Spekjes goed doorbakken. Dan de bruine bonen en aardappelen door elkaar stampen. En dan spekjes plus vet over de stamppot verdelen en appelmoes erbij serveren.

Het is wel een hele stevige/taaie stamppot hoor. Echt van dat ouderwetse boerenkost.

1 like

Oeh, dit klinkt goed!

Ik at vanavond volkoren spaghetti met vegagehaktballetjes in tomaten-groentesaus. Morgen zuurkoolstamppot met ookworst! Zeer benieuwd.

1 like

Ah nee deze stamppot kende ik inderdaad nog niet! :blush: wel verassend naast de standaard boerekool, hutspot en andijvie :see_no_evil:

2 likes

Voor mij de ultieme herfst comfortfood. Heb er nu al zin in