Wat eet je vanavond #3

Lasagne! Met courgette, zelfgemaakte lasagnebladen en vegan bechamel (:

3 likes

Haha thanks guys en @lijnewiets voor de suggesties! Ik heb de saus achterwege gelaten en knoflook, paprika, rode ui en heel veel peper zout en olijfolie gedaan en het is verrukkelijk haha

6 likes
2 likes
1 like

Kaiserbroodjes met kaas 🥲

Geroosterde bloemkool uit de oven. Maar mijn mond staat zowat in de fik. Is dat over chilipoeder van toepassing op zowat elk ander land @Bunnyslippers, weet jij dat toevallig? Dit was een recept uit India

Nee, in principe niet, dan moet ik echt even het recept zien. Stond er toevallig in dat je Kashmiri chilipoeder moest gebruiken? Want dat is idd een heel rood, maar heel mild chilipoeder die je niet 1 op 1 moet vervangen met ‘gewone’ chilipoeder.

afbeelding

Kant en klaar uit de vriezer. Hopelijk smaakt het ok

1 like
2 likes

Ik ben alleen de mirin vergeten, maar ik las dat ik dat een soort van kan vervangen door rijstazijn met een beetje suiker te mengen dus :crossed_fingers:

4 likes

Jamie oliver turkse pizza

1 like

Shoarma van paddenstoelen met pitachips en salade.

2 likes

Misr wot (Ethiopische linzenstoof), prutje van groene puntpaprika en ui met oa niter kibbeh en kardemom, en rijst

8 likes

Fussili met verse spinazie, champignons spekjes en room

Dit laatst voor het eerst gegeten, zooo lekker :drooling_face:

Ik heb zin in pasta, heeft iemand een goeie suggestie die niet carbonara, bolognese, pesto etc is?

Cacio & Pepe ?
Ravioli met butternut & ricotta en een botersaliesaus

3 likes

Ik eet vaak Otto’s conchiglie met erwten, yoghurt, basilicum, feta en chilipijnboompitten. Ook nog eens heel snel klaar en makkelijk :+1: Niet op date gaan erna want je krijgt er wel een enorme knoflookgier van.

6 likes

Ik steun ook cacio e pepe, of anders pasta alla norma of deze met pompoen.

Creamy Butternut Squash Alla Vodka Pasta. (En dan gewoon pompoenblokjes kopen want ain’t nobody got time for that).

3 likes