Bleh, ik vond hem tegenvallen. Heel rubberachtig!
Vanavond pompoenrisotto denk ik
Bleh, ik vond hem tegenvallen. Heel rubberachtig!
Vanavond pompoenrisotto denk ik
Nog nooit eerder gemaakt, maar het klinkt erg lekker.
Ik eet de restjes van gister - had spitskool gehalveerd en in de oven geroosterd met citroensap en pijnboompitjes, en daarna ook gekruimelde feta erover gestrooid. Gegeten met aardappelpartjes ook uit de oven. Was superlekker! (we kregen de spitskool van mijn schoonmoeder die niet wist wat ze ermee moest haha)
Gepofte tomaatjes en paprika uit de oven, chipolata worstjes ook uit de oven en aardappelconfetti
Tip voor als je niet zoekt te koken:
Met rijst /parelcouscous. Ik eet het dus als saus zeg maar. Echt lekker spul. Had nu ook nog een courgette erdoor gedaan die ik nog had liggen.
Wrap met dingen die ik nog in de kast had staan dus dat was ui, knoflook, paprika, rode peper, mais, kidneybonen, tomaten frito en een hoop kruiden. Oh en kaas. Uit de oven. Was lekker alleen ik miste iets fris dus ga er de volgende keer een komkommersalade bij maken denk ik
Pokebowl met gestoomde zalm, zoetzure komkommer en wortel, avocado, bosui, sesam, gebakken uitjes en pittige mayo
Beetje offtopic, maar was net bij de Mac, en had de meest niet-Maccie ervaring ooit.
Kwam nogal verstrooid binnen vallen ( 6 nachtendiensten gehad, heel moe en veel haast) kwam er een een heel jonge medewerker naar me toe voor de qr-code check. Hij zei, mevrouw gaat u maar lekker een plaatsje uitzoeken dan kom ik uw DINER zo bij u brengen. Nadat hij de bestelling had gebracht kwam hij nog een keer aan m’n tafeltje met het bericht, ‘excuses mevrouw, ik ben uw servetjes vergeten. ’
Echt, boy, je bent helemaal klaar om bij de Liberije aan de slag te gaan. Maakte m’n kutdag echt 10 keer beter.
Dus, in het kort; een vega McChicken menu
Kan wel janken wat een lief verhaal
Zelfgemaakte pompoensoep
Sushi
Rijst met ragout met champignons, wortel en doperwtjes (in de ragout dus, niet los ernaast haha)
Ik heb dit gemaakt om na het sporten in de oven te gooien hopelijk is het net zo lekker als het eruit ziet. Onder het genot van een fles rode wijn
Om het daarna af te maken met vanille ijs, pecannoten, aardbeien en hazelnoot stroopje
Haha @Sleepy ik zie nu jouw recept! Klinkt als een chille vega variant!
Ravioli met pittige tomatensaus. Het was lekker, maar de saus en de kruiden overstemden de smaak van de ravioli helaas
Dit, maar dan met rijst en bloemkool met 5 spice uit de oven.
Lasagne maar dat was dus echt veel te weinig dus nu wachten tot de stokbrood klaar is en de erwtensoep verwarmd
Ik leer het niet want ik heb nu weer linzensoep (nu met tomaten) gemaakt en kan alleen maar denken aan friet en chips
Soep met al m’n groenterestjes (courgettes, wortels, gepofte knoflook, paprika)