Gnocchi maar we weten nog niet met wat
Nice, dank voor de tip!
Gnocchi met geroosterde tomaat, venkel en ricotta knoedels.
Chili sin carne
Aardappelpuree, zalm en sperziebonen
Alla norma met venkelsalade en brood? Of als je non-italiaans wil is deze heel lekker!
Beetje late reactie, had het over het hoofd gezien, maar nee dat stond er niet bij. Dan denk ik dat het wel gewone chilipoeder moest zijn en dat ik gewoon niet zo goed tegen dit recept kan/de pittigheid ervan. Doe de volgende keer de helft aan kruiden dan maar. Dan is het misschien beter te doen ^^ Bedankt voor je antwoord!
Macaroni met een pasta van restjes groente. (courgette, paprika, wortel, sperziebonen, bloemkool, blikje mais, spekjes en een blikje linzen)
Boerenkoolstamppot met Vivera-spekjes
Ik HAAT yoghurt dus deze wordt m niet maar ga dankzij jou wel een andere Otto pasta doen dus alsnog thanks!
Welke dan
Met zeekraal, witte wijn, chilivlokken, ansjo, knoflo en geloof nog citroen en peterselie.
Ben benieuwd maar vind alle ingrediƫnten los van elkaar lekker dus zal wel hoop ik?
Lasagne met zalm en spinazie
Boomstammetjes! Echt jeugdsentiment
Preipastei met vegaspekjes
Couscous salade (parel couscous, komkommer, tomaatjes, feta en wat peper/zout en olijfolie) en een Duitse biefstuk erbij.
Heb je een recept?
Bbq mcChicken menu zonder sla, wel met fanta en frietjes en een cheeseburger zonder augurk, ui en mosterd