Wat eet je vanavond #3

Echt he, ik heb nog nooit een recept van Meera gehad dat tegenviel! Gelijk zin om weer eens wat te maken.

Maar vanavond niet, want druk en lui, dus aardappeltjes, vega vissticks, en rode kool uit de vriezer. Ben stiekem dol op avg, en gelukkig houdt mijn vriend er ook van.

2 likes

Ja ik wil ook echt haar vega boek! Vind het echt toppers deze recepten, simpel om te maken ook!

1 like

Ja, en als je de basics in huis hebt (knoflook, tamarinde, kurkuma) kun je zo’n beetje alles maken! Vind de eiercurry, en de pompoencurry ook mega lekker. Ik hoorde van een vriendin dat je op de markt gepelde knoflooktenen kan kopen, dus denk dat ik me zondag aan de 100 tenen knoflook curry ga wagen!

3 likes

Ik kwam laatst ook een zak gepelde knoflooktenen tegen in een Turkse supermarkt, dus als je er daar één van in de buurt hebt kan dat ook nog!

1 like

Boerenkoolstamppot met jus en rookworst.

1 like

Die heb ik beide nog niet gemaakt, snel doen dus! Maak je een foto als je die knoflook curry heb gemaakt? kan me er weinig bij voorstellen maar klinkt interessant, ik twijfelde over die.

2 likes

Was best lekker. Alleen niet vullend of gezond

Ik ben ovenpasta aan het maken. :smiling_face_with_three_hearts::drooling_face:

3 likes

Sateschotel van de plaatselijke grillroom/pizzeria met pittige pindasaus en friet

1 like

Tortellini in pompoen-wodkasaus

7 likes

Paprikachips met dipsaus bestaande uit mayo, ketchup en kerrie kruiden.

3 likes

Geen zin om te koken, dus maar een bruin stokbrood in de oven gedaan en daarna gevuld met gemengde sla (o.a rucola), geitenkaas, honing en wat pijnboompitten :sweat_smile:

2 likes

Zelfgemaakte zoete aardappel gnocchi met salieboter en bimi

4 likes

pizza met kneiterveel gorgonzola

1 like

Rigatoni al ragù :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Spaghetti aglio olio

5 likes

Stoofpotje van Gronings weiderund uit blik (zeer benieuwd of dit wat is, komt uit blik van de jumbo) met rode kool en aardappeltjes

1 like

Klinkt goed! Laat je weten hoe het smaakte?

Heel saai; bloemkoolkomijnsoep met brood