Ik heb bij de vegan snackbar besteld en ik heb gekozen voor kapsalon en 9 snacks, soort bittergarnituur denk ik
Zo benieuwd 
Kip en balsamicoworteltjes uit de oven
Bijzondere snacks?
Geen idee! Stond er niet bij dus nog een verrassing wat ik krijg
Maar op de gewone kaart stonden bij snacks vlammetjes, bitterballen, calamaris, etc
Borrelplank voor 1: herfstbrood (noten, gedroogd fruit en anijs) met geitenkaas en vijgenjam, focaccia met chili-aioli, vegetarische dim sum en truffelchips. Beetje van alles bijeen gegooid dus maar wel allemaal lekker 
Ben benieuwd 
Knetter brak, dus een XL kapsalon
Gegratineerde pastaschelpen met pompoensaus en een tomatenslaatje
Ik had er iets meer van verwacht! Het was een prima stoofpotje, maar best mild van smaak. Ik houd zelf van wat kruidiger/voller. Dus voor ruim 6 euro zou ik het niet opnieuw kopen.
Hutspot met stoofvlees
Ik ga bestellen maar ik twijfel tussen:
- Wok met noodles en garnalen
- Sushi
0 stemmers
Ik probeer altijd dingen te bestellen die ik niet zo snel zelf maak, dus daarom zou ik voor sushi gaan.
Ik heb me vanavond gewaagd aan de 100 tenen knoflook curry van Meera! Was best lekker, maar, toch vrij intens. Had hem denk ik lekkerder gevonden als bijgerecht. Nu hadden we hem alleen met zelfgemaakte naan erbij. En in het recept stond dat de knoflook doorzichtig moest worden, maar dat is nooit gebeurd, terwijl ze wel heel zacht werden.
Excuus voor de wederom zeer onappetijtelijke foto. Snap nu ook waarom er bij het recept geen foto stond
Bbq one pot pasta
Heb je een receptje? Ik moet nog iets bedenken voor vanavond
Oeh die staat ook nog op mijn lijstje. Goed om te weten dat het als bijgerecht beter is. Dat knapperige bloemkool recept dat je als bijgerecht serveert kan je ook als hoofdgerecht eten. Zou ik ook niet doen als ik jou was. Dat was nogal heftig, haha
met extra groente er door