Pasta met pompoen, salie en amandelen
Pasta met vegaspekjes, creme fraiche, doperwtjes, citroen en parmezaanse kaas.
Ah top. Hoop dat je het lekker vindt
Pastaovenschotel met aubergine
Deze lasagne is een van mijn lievelingsgerechten die ik ooit heb gemaakt denk ik maar ik vond het zo veel werk dat ik het daarna nooit meer heb gemaakt hahaha. Maar zooo lekker
Palak paneer, met zelfgebakken naan erbij.
Sushi
Zelfgemaakte Koe Lo Kai met rijst en bimi
Tagine met rode linzen, pompoen, pastinaak en soort zelfgemaakt alternatief op harissa met veel kruiden. Gegeten met couscous. Had ik even nodig na die dagen witbrood met jus eten.
Gnocchi met courgette, spinazie en citroenroomsaus
Chili sin carne met avocado, cheddar en griekse yoghurt en een flinke berg koriander.
Vegan vissticks met witte bonen in tomatensaus en rijst met jus
Ik had weer eens een aanval van ambitie in de keuken dus nu sta ik om acht uur nog te koken terwijl mijn dag al om half zeven begon maar het is wel lekker ontspannend na de werkdag die ik had.
Ik heb vega kipstukjes gepaneerd (met oa knoflook, gember, paprika en cayenne in het paneermeel - het resultaat mag er wezen maar het was wel een half uur werk of zo) en maak er nu zelf een zoetzure saus bij met puntpaprika en wortel erin, basmatirijst erbij, en lente-ui en sesamzaad eroverheen.
Zoete aardappelfriet met kipnuggets. Qua sauzen gekozen voor gewone mayonaise, brandermayonaise & barbecuesaus.
Ik at sambal goreng snijbonen, duivelse kip (Indonesische naam weet ik even niet), zoetzure komkommer, satesaus en rijst (en kroepoek).
Alles zelf gemaakt from scratch en
Brandermayo
Ok, tip, eet dit vooral samen, en als je de volgende dag geen verplichtingen hebt. Mijn vriend heeft maandag zelf het restje hiervan opgegeten, en echt, wat een ontiegelijke stank kwam er gister van hem vandaan
Leftover nasi maken van alles wat gister overbleef doe er ei en wortel doorheen en bak er nog een extra eitje bij. Met kroepoek, pindasaus en zoetzure komkommer
Ovenschotel
Broodje beyondburger, met van die vieslekkere burgerkaas, salade en zoete aardappel uit de oven.