Wat eet je vanavond #3

Masala phool kobi (geroosterde bloemkool met komijn, geelwortel en citroen) uit boek Made in India van Meera Sodha

met aardappelkroketjes :laughing:

5 likes

Vega rendang van spitskool met kokosrijst en toe een stukje zelfgebakken hummingbird cake

3 likes

Ik houd mijn hart vast

3 likes

Gnocchi met boter-saliesaus en cavolo nero met haricots verts, vegaspekjes, hazelnoten en honing

8 likes

Omdat je zei dat die eiercurry zo lekker was…

Mijn vriend waar ik altijd aan moet vragen hoe het eten is, die zei na 1 hap, zo dit is lekker. Heb het wel 3x gehoord. Vond het zelf ook lekker, weer top recept!

3 likes

Ahh leuk om te horen! Ik ben ook helemaal geïnspireerd om meer uit het boek te gaan maken!

1 like

Is dit recept ergens van of homemade? Cos it sounds goooood :drooling_face:

De gnocchi van Lisa goes Vegan minus de broccoli (en niet vegan in mijn geval) Gnocchi met broccoli, salie-botersaus en plantaardige Parmezaanse kaas - Lisa goes Vegan
De groenten uit dit recept van Jamie Oliver sausage gnocchi with warm kale bean salad

3 likes

Prei stamppot met zalm (uit blik)

Rokerig gehakt, aardappels en erwten met eieren en yoghurt

Alleen komen er hier geen zachte dooiers, vind dat echt niet lekker :nauseated_face:

6 likes

#teamzachtedooiers :star_struck:

6 likes

Gebakken aardappels, geroosterde bloemkool en een tomaat/mozzarella vega schnitzel

2 likes

Onion egg coconut curry met rijst en zelfgemaakte flatbread, het was echt onwijs lekker, van dit recept.

7 likes

Diepvriesvoer for the win

Ik heb geen zin om te koken dus ik laat de oven het werk doen: gegrilde aubergine, rösti rondjes en vega kipnuggets

7 likes

Oeeeh klinkt heerlijk, dank!

Unox-soep uit zak, groentesoep met vegetarische balletjes. Echt vies lekker, de smaak van kerkelijke bijeenkomsten in muffige zaaltjes.

5 likes

Vega carbonaraaaaaaaaa <333

3 likes

Ik had een poll geplaatst met twee gerechten en de gevulde courgettes van Sabrina Ghayour hebben krap aan gewonnen, dus die staan nu in de oven!

(Gevulde courgettes met bulgur, pijnboompitten en feta)

Misschien dat ik morgen dan de gesmoorde prei van Ottolenghi wel maak (was de andere poll optie) :star_struck:

6 likes

Lekker! Hoe was het? Ik ga vanavond de gesmoorde prei maken, heel benieuwd.

1 like