Wat eet je vanavond #3

Patat, carrero en een viandel. Lekker gezond

2 likes

Lasagne met courgette en aubergine, met zelfgemaakte lasagnebladen en vegan bechamel

2 likes

Mocht je dit ook willen maken: vergeet niet de kip nog even met zout en peper te bestrooien voor je gaat frituren, anders is het wat flauw.

1 like

Deze en is een aanrader, makkelijk en veel smaak. Heb hele peperkorrels gevijzeld:

5 likes

Ohh die had ik al bij jou gescreenshot! Zag er heerlijk uit! En lekker simpel!

1 like

Maar dan met vega spekjes

Melanzane alla parmigiana :heart_eyes:

3 likes

Pizza met rode ui, olijven en zongedroogde tomaatjes
En vanille ijs met zelfgemaakte chocoladesaus toe :ok_hand:t3:

2 likes

Patat met een xxl frikandel speciaal

2 likes

Dit! Ook vega met extra loempia’s, en paksoi met knoflook in plaats van sla

2 likes

Gevulde pannenkoeken

2 likes

Ik vind het er zo leuk uit zien haha. Dus hier een foto en het recept van Koreaanse tofu salade wraps.

7 likes

Met wat?:blush:

Met vanalles eigenlijk zodat iedereen gewoon kon kiezen wat ie wilde. Hartige dingen zoals paprika, champignons, spinazie, kaas, zalm, pulled chicken, mais, leftover vega spekjes, kliekje salsa, (room)kaas. Allemaal al klaargemaakt/aangebakken zodat ik de pannenkoeken naar wens kon vullen, dichtvouwen en dan even in de contactgrill opwarmen

En dan zoete dingen als blokjes appel met kaneel, banaan, nutella, kersen, karamelsaus, stukjes peer, jam

2 likes

Klinkt goed! :blush: en eventueel een mooie manier om restjes op te maken :innocent: al dacht ik dat je bedoelde met gevuld door het beslag heen haha, ik vind een pannenkoek appel dan al moeilijk heel te houden​:joy:

1 like

Ja klopt eigenlijk kan alles er ook wel in wat je maar lekker vindt. Door het beslag is hier ook meestal drama. Appel lukt nog wel maar de rest wordt een puinhoop of is al half verkoold terwijl het beslag nog niet eens gaar is :sweat_smile:

1 like

Afgehaald in de stad. Vada pav (Indiase aardappelburger) met pickles op een getoaste brioche. Daarbij gekruide krulfriet en Indonesische maïskoekjes. Echt heerlijk :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Dit klinkt ook heel goed!:blush:

1 like

Nachos met vega gehakt, zwarte bonen, ingelegde jalapenos, cherry tomaten, zure room en Frank’s red hot sauce

3 likes

4 gangen lunch plus nog amuses gehad bij een sterrenrestaurant met mn mutti, en ‘s avonds burgertje geklapt bij de Burger King (met twisters natuurlijk).

7 likes