Afgehaald in de stad. Vada pav (Indiase aardappelburger) met pickles op een getoaste brioche. Daarbij gekruide krulfriet en Indonesische maïskoekjes. Echt heerlijk 
Dit klinkt ook heel goed!
Nachos met vega gehakt, zwarte bonen, ingelegde jalapenos, cherry tomaten, zure room en Frank’s red hot sauce
4 gangen lunch plus nog amuses gehad bij een sterrenrestaurant met mn mutti, en ‘s avonds burgertje geklapt bij de Burger King (met twisters natuurlijk).
Ik heb een verspakket soep wortel sinaasappel gemaakt van de Appie, aanrader!
Ik had al jaren geen tomatensoep meer gemaakt en had er ineens zin in, dus dat. Tomaten, paprika en knoflook in de oven geroosterd, en met een broodje erbij gegeten
Vandaag een Pakistaans / Indiaas tentje geprobeerd.
Had laat is middag Paapri Chaat, pakoda en dahi balle besteld. Duurde 75 mn (!) dus is soort van avondeten geworden. Dahi balle zijn voor morgen. Was wel okay.
Meer dan een oké beoordeling kan het ook niet zijn…dat is wel erg lang:sweat_smile:
Ja na 45 mijn werd ik gebeld ja eten wordt over 15 mij gemaakt en dan pas bezorgd. Ik zo uhhh er stond 25-30 mij bezorgtijd. Zegt hij ja we hebben nooit bezorgers tussen 4 en 5. Dus ik werd geïrriteerd van waarom zetten jullie dan het TB optie dan open? Dat is gewoon misleidend. Heb een slechte review mbt bezorgtijd achter gelaten.
Kreeg je nog korting? Pfff…
Nee helaas!
Ik heb laatst in Berlijn heel pittige noodles met linzen en paddestoelen gegeten, en ik denk er nog elke dag aan terug
Dus dat ga ik vanavond maken. Nu al zin in.
Oeh, dat klinkt goed
Zou je het recept hier willen delen?
—
@tessel die traybake met gnocchi en pompoen ga ik deze week ook maken, klinkt goed 
Lasagne met vega gehakt
Koe loe Kai met witte rijst en kroepoek
frietjes met vegan vissticks, mayo, kimchi, avocado en tomaat
Chinees 
Gister lasagne met citroenricotta, recept van the green kitchen. Was lekker!
Vanavond patat vermoed ik
Nope, uitgebreide borrelplank met de kaasjes van gister it is. En een biertje erbij.
Op avonden zoals deze vind ik het zo fijn om volwassen te zijn.
Ik had een groentestoof met polenta in de planning, maar ik ga een dikke vette kapsalon bestellen