Vega kapsalon: Vivera nepshoarma, zoete aardappelfriet, ui en geraspte kaas uit de oven en dan lading komkommer, tomaat en knoflooksaus er bovenop
Bruine linzen met witte rijst en klein beetje halwa.
Puree met vissticks en tartaar
Wraps met allerlei dingen die ik nog in huis heb: zoete aardappel, spinazie, mais, geraspte kaas oa
Gebakken gnocchi met rode pesto, courgette en heel veel verse basilicum
In de oven gebakken rijst met gekonfijte tomaten en knoflook. Uit simpel van Otto. Hopelijk is het wat. Nooit eerder gegeten.
Pho, met shiitake en krokante prei. Recept van Meera, ben benieuwd.
Broccolirijst + gewone rijst, amandelschaafsel en rozijnen
Gebakken zalm
Honing soja sausje
Zoetzure komkommer en radijs
Boerenkool met rookworst.
Lasagna
Gele rijst met vega kip, champignons en boontjes, pinda’s, pindasaus en sriracha.
Met bio gehakt ipv kip en soja keuken ipv kookroom.
Keihard geinfluenced door Elise Boers die zich waagde aan dit culinair festijn
Palak paneer en een rode linzen dal met rijst en naan.
Ik heb niet echt het idee dat dit authentieke recepten zijn, dus mocht iemand een ander recept kennen voor de volgende keer, ik hou me aanbevolen.
Ik ga dit voor het eerst maken, ik had alleen geen zin in boerenkool dus ik doe dat er niet in en dan nog wel wat courgette en paprika erbij! Met een vegetarische burger er nog bij Ben benieuwd! Eigenlijk hoeft alles alleen maar op een ovenplaat te liggen en that’s it haha dus hopelijk is het lekker en kan ik het vaker maken.
Hahah, je hoort eigenlijk geinfluenced te worden gare voedingssupplementen via haar te kopen, maar ipv daarvan beïnvloed ze je dit te maken!
Dit is heerlijk!
Maar als je heeel veel honger hebt kan het wel wat weinig zijn, vonden wij
Friet met een rotirol want die is nieuw bij de frituur dus dat moet getest worden
Haha ja influencing gone wrong!!