Wat eet je vanavond #3

Groentesoep :grin:

2 likes

Oh ik ben benieuwd! Ik schuif het as we speak de oven in haha. Ik heb er nog wat takjes tijm opgelegd omdat ik dat in huis heb omdat ik morgen voor het eerst shakshuka ga maken :smiley: Ik ben wat nieuwe recepten aan het uitproberen. Ik denk niet dat het te weinig is voor twee personen want ik heb er dus ook nog extra groentes bijgedaan en een vega burger voor ons allebei erbij.

1 like

Hm ik vond het maar matig als hoofdgerecht. Misschien lekker als je er een smaakbom bij eet maar als hoofdgerecht vond ik het echt te flauw

1 like

Poutine :drooling_face:
( Don’t judge, ik heb weekend dus nul groente)

4 likes

Ok dit was echt super lekker! En makkelijk ook wel! Eerst dacht ik, wat een onzin die gefrituurde prei, maar past er heel goed bij.

@monkeyslut jij zocht toch nog gerechten met een kaneelstokje? Dit is er een van! En in de pilav met romatomaatjes gaat er ook een in

2 likes

Aardappel is een groente :thumbsup:

1 like

We vonden het super lekker! Vooral de groentes met feta etc, de gnocchi zelf iets minder maar daar zit ook niet zo heel veel smaak aan van zichzelf.

1 like

Thanks, heb hem opgeslagen!

1 like

Fijn!

1 like

Lamsgehaktballetjes/knolselder ‘stoofpot’ met o.a. za’atar, venkelzaad, komijn, kaneel en zwarte limoen. Met rijst, beetje griekse yoghurt en peterselie.

6 likes

De knoflooknoedels die hier laatst werden gedeeld door @Foucher! Zin in :blush:

2 likes

Klinkt heerlijk! Heb je daar een recept van om te delen?

1 like

Macaroni

1 like

Noedels met groente, soja-gember sausje, cashewnoten en tofu

Op deze manier, hopelijk is het lekker want vind het vaak te sompig:

3 likes

image

1 like

Wrappizza met artisjok olijven mozzarella tomaat champignons hmmm

1 like

Broccolipie van otto uit Plenty

1 like

Pasta pesto met champignons, courgette, lenteui

Ik eet vandaag: Oosterse soep met malse kip, paksoi, noedels en taugé #AlbertHeijn Oosterse soep met malse kip, paksoi, noedels en taugé recept - Allerhande | Albert Heijn

Prolly een (vega) variant op deze!

1 like

Spitskool ovenschotel met vega bratwurst

2 likes