Wat eet je vanavond #3

Pasta met gerookte zalm, courgette, citroen, dille en parmezaan.

1 like

Pad Thai met garnalen

2 likes

Rendang met sambel goreng groente (weet nog niet welke), pittig ei, rijst en zoetzure komkommer en radijs

2 likes

Fishcake tacos van Otto

6 likes

Pajeon (Koreaanse lenteui-pannenkoeken) met gochujang-nepgehakt en wortelsalade

8 likes

taco’s en de komende 2 avonden ook want er zou iemand komen eten maar dat ging niet door :rofl: kan al dat spul ook niet goed invriezen ofzo. maar je hoort mij niet klagen, lekkerrr

5 likes

Er zijn ergere dingen om te eten

2 likes

polenta uit de oven met een stoofpotje van tomaat, wortel, mais, ui, jalapeno, gerookte paprika etc
met gepickelde ui en griekse yoghurt ernaast

3 likes

Was lekker!

2 likes

Burritos! Ben er alleen nog niet over uit wat ik erbij ga doen want wil wel wat meer groente, misschien een salade ofzo

1 like

Met gegrilde paprika ipv artisjokken

Met aardappelschijfjes

1 like

Tortilla’s met zwartebonenpuree, rodekoolsalade, verkruimelde feta en lekker veel knoflooksriracha want :sparkles:ik eet alleen :sparkles:

4 likes

Aardappelbolletjes, bloemkool en saté schnitzel

2 likes

Gebakken aardappels, kaasschnitzel en groente uit de oven

2 likes

Vegetarische balletjes in een pittige soja/ketjapsaus met 5 spice met rijst en edamame.

3 likes

Tempeh in een saus van sambal en pindakaas, met rijst en sperziebonen erbij en koriander en bosui erover (uit Amazing Asia Vega)

4 likes

Ik had pizzaatjes gemaakt op een pitabroodje met pulled chicken bbq, rode ui, tomaat en cheddar. Vond het niet echt geslaagd helaas.

Heb je al veel dingen uit dit boek gekookt? En wat vind je er tot nu toe van?

Pasta pesto met kip en wat groenten.
Daarna heerlijke chai met cake rusk.

2 likes

Krieltjes uit de oven, kaasschnitzel en heul veul sperzieboontjes. Lekker makkelijk.

2 likes