Wat eet je vanavond #3

Dat is toch lekker🙈

Pasta alla Norma, ik heb aubergines over.

3 likes

Varkenshaas uit de oven met groentepatat uit de airfryer.

Ik kwam er gisteren achter, dat een restaurant waar ik me 2 weken geleden voor op de wachtlijst had gezet onze reservering blijkbaar toch kon aannemen. Geen idee wat ik ga eten, want nergens een menu, maar de cocktails zien er in ieder geval al goed uit.

6 likes

Haha lekker dat @Nori altijd mn post liket als ik met nori ga koken :joy:

3 likes

Waar?

3 likes

Maar dan zonder mosterd :upside_down_face:

2 likes

Japanse curry met vegan kipstukjes.

1 like

Oeh, ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat eten!

Ik eet vanavond rijst met champignonragout uit blik want ik voel me niet lekker. Echt comfort food uit mijn kindertijd.

5 likes

Kibbeling, friet en erwtjes

2 likes

Ox Rotterdam!

1 like

Ohh nice! Hoe was het?

2 likes

Ja, echt heel leuk! We zaten aan de bar, leuke sfeer, supervriendelijke barman en bediening. Cocktails waren bijzonder en lekker, mijn vriend wou alcoholvrij en had ook lekkere drankjes. Peking eend was echt heel lekker, en de andere gerechtjes waren ook echt smaakvol.

Toetje was oké, niet heel bijzonder. Niet goedkoop overigens (al waren we ook wat te enthousiast met bestellen haha).

5 likes

Klinkt goed! Zag net je stories en die cocktails klonken heel interessant inderdaad, leuk!

2 likes

Hebben ze daar ook vegetarische gerechten?

3 likes

Ik heb het idee dat het wel iets meer vis/vlees gericht is, maar zag wel een vegetarische bao en er staan wel groente en eigerechten op de kaart. Er is ook een Vegan stew met taro en tempeh etc, die had ik bijna genomen maar ze zei dat hij vrij groot was bij de andere dingen. Gok dus om het ook wat vullender te maken. Taiwanese eggplant was ook echt lekker. Ook fijn om rekening mee houden dat hun huisgemaakte chili olie ook garnaal bevat, maar de personen naast ons waren allergisch en kregen er dus eentje zonder, dus ook dat kan.

Denk dus wel dat je alsnog genoeg keuze hebt! (Kan je evt een menukaart DM’en).

5 likes

Bedankt voor je uitgebreide antwoord! :smiling_face_with_three_hearts: Zou je de menukaart kunnen DM’en?

2 likes
3 likes

Pokebowl met crispy nepkip, mango en avocado (en wortel en komkommer enzo)

10 likes

Geen zin om te koken dus ik heb nu maar 2 spinazie kaas rondo’s gebakken en 2 paprika’s in reepjes gesneden. Topper :ok_hand:t4:

De rondo’s zijn van Garden Gourmet en heb normaal altijd de kaas spinazie filets van Vivera, maar die kon ik niet meer vinden? :sob::sob: die waren wel lekkerder!

3 likes