Wat eet je vanavond #3

Noodles met heel veel groente (zak Japanse wokgroenten met extra paksoi, champignons en groene asperges), teriyaki en pinda’s!

En doordat we zoveel groenten hadden neem ik de rest morgen mee als lunch met zilvervliesrijst :yum:

1 like

Heeeehhhh Sint die een andere salade dan geitenkaas bejubelt?!!!

1 like

Poké bowl met gemarineerde zalm, gegrilde paling en gefrituurde garnalen. En natuurlijk wakeme, mango en avocado. Helemaal wild. ZIN IN

1 like

Gisteravond: Ideaal voor huishoudens met vleesliefhebbers/vegetariërs: ik met tofu, hij met kippendijen :smiley:

Vanavond kookt mijn vriend: aardappel anders met gorgonzola en spruitjes. Best lekker eigenlijk.

2 likes

Quiche met spinazie en tomaten

vegan gemaakt met deze tofu

3 likes

Quesedillas :drooling_face:

1 like

Heb je daar een recept van? Klinkt heerlijk!

2 likes

Risotto met paddenstoelen en truffel burrata

4 likes

Truffel burrata :eyes:

3 likes

Scrambled harissa tofu en gegrilde groenten (broccoli, paprika en zoete aardappel) met za’atar en tahinyoghurtdressing.

3 likes

Jaaa truffel burrata is momenteel mijn passie in het leven

Heb een tijd terug gepost wat ik meestal doe: Plantaardig/vegan eten

1 like

Spaghetti met mascarpone-tomatensaus en gegrilde tomaatjes

Groene lasagne met broccoli, spinazie, pesto, ricotta, mozzarella.

Prei quiche

1 like

Knorr burritos zonder pakje met vegakip

1 like

Ik heb deze net gekocht bij Appie! Van Zanetti 2e halve prijs, ligt bij de andere verse stukken fancy kaas in die gekoelde bak.

Ik ga volgende week voor hetzelfde gerecht als @zwaardvis denk ik, want heb nog truffelbouillon en witte truffelolie. :drooling_face:

Vanavond gewoon simpel, crispy vegan Chicken burger van Vivera op een broodje, gebakken aardappeltjes uit de airfryer en groente.

2 likes

Homemade pizza :drooling_face:

15 likes

Ik had hier nog nooit van gehoord, maar overweeg nu serieus om naar de ah te gaan om dit te kopen.

Ik heb het bij picnic gekocht maar ik denk dat andere supermarkten het ook wel hebben

2 likes