dankjewel!! Ik ga het zeker een keer proberen
Butter tofu met naan
Bier en hotdogs voor bij de voetbal.
Heb je hier een recept van toevallig?
Vorige week had ik tjaptjoi gemaakt met alleen groente (losjes dit recept gevolgd) en daarbij vega indo pulled pork (met de vega pulled pork van AH ipv pulled oats). Dat was superlekker, dus nu nogmaals die tjaptjoi en dan maak ik er een soort vega babi ketjap bij met sojabrokken. Ben benieuwd
Groene asperges uit de oven
Saffraan risotto
Knoflook gamba’s
Noodles met tomaat, spinazie, broccoli en een geimproviseerd sausje zonder naam: tomaat, ui, knoflook, gember, sojasaus en zwarte peper gepureerd en dan gebakken. Dan silken tofu gemarineerd, gebakken en gescrambled door de noodles, mayo en nori eroverheen. Alles op de gok maar het was heel lekker
Ik had lage verwachtingen dus het wel best oke??! Maar echt pizza, nee.
Maar ik keek net op de verpakking en er zaten wel gewoon 800 kcal in!
Kikkererwten waren droog en smaakloos terwijl ik normaal fan ben
Van Hello Fresh. Viel wel tegen.
Ten eerste waren ze de pandanrijst vergeten in mijn box.
Ten tweede was de paneer niet echt paneer maar een soort kruising tussen halloumi en Goudse kaas.
Ten derde was er alleen een zakje garam masala als smaakmaker. (Gember ui en knoflook ook, maar ben met Indiaas meer kruiden gewend)
Waar koop je nu nog cavolo nero? Hier op de biologische markt hadden ze het laatst al niet meer
Ik had mushroom matar met kastanjechampignons, oesterzwammen en shiitakes, met parathas
Ja inderdaad! Ik haal het in de winter altijd op de biologische markt hier in de stad maar die hebben het dus al niet meer, zo jammer. Weet ook niet of het goed in te vriezen is eigenlijk, dat zou wel een uitkomst zijn
Ze hebben dat bij Marqt vaak
Krulfrietjes met roerbakgroenten, en voor m’n vriend biefstuk met jus en voor mij kabeljauw met zelfgemaakte wittewijnsaus
Thanks! Ik zit in Utrecht, maar misschien kan ik de Ekoplaza wel eens proberen, is volgens mij wel enigszins vergelijkbaar met marqt
Udon met hoisin, shiitake, paprika, lente ui, zoete omelet en furikake.
Kabeljauw met worteltjes en quinoa
Spinazie ovenschotel