Wat eet je vanavond #3

Gegrilde maïskolf, gebakken aardappels in de schil en een valess-schnitzel. Lekker basic.

2 likes

Volgens mij bellen zij niet voor korting. Tenminste ik ben in die anderhalf jaar nadat ik via vriendin een box kreeg en account aanmaakte nog nooit gebeld :joy:

Ik ben wel een keer gebeld voor 20 euro korting. :open_mouth:

Misschien stopt dat dan nu. :grimacing:

1 like

Opgebakken spiskoolstamppot met vega Bratwurst

1 like

Couscous bowl met falafel, gegrilde bloemkool, pittige hummus, ingelegde rode ui en babyspinazie

3 likes

Gebakken gnocchi met spinazie en tomaat.

1 like

Omdat het heeerlijk weer is langs 2 delicatessenwinkels geweest. Dus borrelplank met luxe kaasjes, blokjes mortadella, italiaans olijvenbrood l en whatever ik nog in mijn kast vind a la cornichons/ rilette/ confiture. Plus een hopelijk lekkere) wijn erbij.

12 likes

Enchilada’s met de kruidenmix van Santa Maria.

Plaattaart met asperges, bosui en ricotta

2 likes

Wrap met gebakken kip, sla mix, maïs, rode ui en beetje saus

Zalm in bladerdeeg uit de oven + een groente/aardappelmix uit de diepvries

3 likes

Tom kha kai met noedels

4 likes

Broodje vegaburger en zoete aardappelfriet met truffelmayo

3 likes

Tom kha kai soep met rijst.

2 likes

Simpele paella met vegan chorizo, erwtjes en goede olijven

3 likes

Citroenrisotto met courgette. Combinatie van het recept van de jumbo en de AH @monkeyslut nog bedankt voor het idee :smiley:

3 likes

And again

2 likes

Chili con carne op zn Knorrs :joy:

3 likes

Had zin om mijn vriend te verrassen (en om lang in de keuken te staan) dus een soort van ‘bbq platter’ gemaakt met verschillende gerechten: Parelcouscous met gegrilde courgette/paprika, gepekelde rode ui, basilicum en halloumi. Aardappelsalade met lente-ui en sesammayonaise. Geroosterde aubergine met kerrieyoghurt, granaatappelpitjes, korianderzaad en amandelschaafsel. Gegrilde babykropsla met een aziatische dressing en feta. En dan nog gemarineerde scampi-spiesjes op de grill met stokbrood.

#dood

31 likes

Groentelasagne, recept van Hello fresh, maar dan van mezelf.

1 like