Wat eet je vanavond #3

Simpel maar lekker.

Dit was mijn laatste Hello Fresh box. Nu wachten tot ze mij bellen met korting. :smirk:

3 likes

Lekker ouderwets: rodekool gestoofd op grootmoeders wijze en daarbij gebakken aardappeltjes. Met als moderne toevoeging vegetarische Bratwurst die een prachtig bruin korstje had gekregen — net echt, bijna eng gewoon.

2 likes

Gepofte krieltjes uit de oven met rozemarijn + groene asperges uit de oven met burrata, groene pesto, balsamico, geroosterde pijnboompitten en basilicum. En daarbij nog gekruide kipfilet.

1 like

Gegrilde maïskolf, gebakken aardappels in de schil en een valess-schnitzel. Lekker basic.

2 likes

Volgens mij bellen zij niet voor korting. Tenminste ik ben in die anderhalf jaar nadat ik via vriendin een box kreeg en account aanmaakte nog nooit gebeld :joy:

Ik ben wel een keer gebeld voor 20 euro korting. :open_mouth:

Misschien stopt dat dan nu. :grimacing:

1 like

Opgebakken spiskoolstamppot met vega Bratwurst

1 like

Couscous bowl met falafel, gegrilde bloemkool, pittige hummus, ingelegde rode ui en babyspinazie

3 likes

Gebakken gnocchi met spinazie en tomaat.

1 like

Omdat het heeerlijk weer is langs 2 delicatessenwinkels geweest. Dus borrelplank met luxe kaasjes, blokjes mortadella, italiaans olijvenbrood l en whatever ik nog in mijn kast vind a la cornichons/ rilette/ confiture. Plus een hopelijk lekkere) wijn erbij.

12 likes

Enchilada’s met de kruidenmix van Santa Maria.

Plaattaart met asperges, bosui en ricotta

2 likes

Wrap met gebakken kip, sla mix, maïs, rode ui en beetje saus

Zalm in bladerdeeg uit de oven + een groente/aardappelmix uit de diepvries

3 likes

Tom kha kai met noedels

4 likes

Broodje vegaburger en zoete aardappelfriet met truffelmayo

3 likes

Tom kha kai soep met rijst.

2 likes

Simpele paella met vegan chorizo, erwtjes en goede olijven

3 likes

Citroenrisotto met courgette. Combinatie van het recept van de jumbo en de AH @monkeyslut nog bedankt voor het idee :smiley:

3 likes

And again

2 likes