Gegrilde maïskolf, gebakken aardappels in de schil en een valess-schnitzel. Lekker basic.
Volgens mij bellen zij niet voor korting. Tenminste ik ben in die anderhalf jaar nadat ik via vriendin een box kreeg en account aanmaakte nog nooit gebeld 
Ik ben wel een keer gebeld voor 20 euro korting. 
Misschien stopt dat dan nu. 
Opgebakken spiskoolstamppot met vega Bratwurst
Couscous bowl met falafel, gegrilde bloemkool, pittige hummus, ingelegde rode ui en babyspinazie
Gebakken gnocchi met spinazie en tomaat.
Omdat het heeerlijk weer is langs 2 delicatessenwinkels geweest. Dus borrelplank met luxe kaasjes, blokjes mortadella, italiaans olijvenbrood l en whatever ik nog in mijn kast vind a la cornichons/ rilette/ confiture. Plus een hopelijk lekkere) wijn erbij.
Enchilada’s met de kruidenmix van Santa Maria.
Plaattaart met asperges, bosui en ricotta
Wrap met gebakken kip, sla mix, maïs, rode ui en beetje saus
Zalm in bladerdeeg uit de oven + een groente/aardappelmix uit de diepvries
Tom kha kai met noedels
Broodje vegaburger en zoete aardappelfriet met truffelmayo
Tom kha kai soep met rijst.
Simpele paella met vegan chorizo, erwtjes en goede olijven
Citroenrisotto met courgette. Combinatie van het recept van de jumbo en de AH @monkeyslut nog bedankt voor het idee 
And again
Had zin om mijn vriend te verrassen (en om lang in de keuken te staan) dus een soort van ‘bbq platter’ gemaakt met verschillende gerechten: Parelcouscous met gegrilde courgette/paprika, gepekelde rode ui, basilicum en halloumi. Aardappelsalade met lente-ui en sesammayonaise. Geroosterde aubergine met kerrieyoghurt, granaatappelpitjes, korianderzaad en amandelschaafsel. Gegrilde babykropsla met een aziatische dressing en feta. En dan nog gemarineerde scampi-spiesjes op de grill met stokbrood.
#dood
Groentelasagne, recept van Hello fresh, maar dan van mezelf.