Pasta ovenschotel met tomaat, courgette en mozzarella en balletjes gemaakt van vegagehakt (voor het eerst, dus ben benieuwd.)
Edit: meh, had dus zelf balletjes gemaakt ipv al die voorgemaakte balletjes maar vond ze echt niet lekker.
Pasta ovenschotel met tomaat, courgette en mozzarella en balletjes gemaakt van vegagehakt (voor het eerst, dus ben benieuwd.)
Edit: meh, had dus zelf balletjes gemaakt ipv al die voorgemaakte balletjes maar vond ze echt niet lekker.
Lasagne met gegrilde courgette en aubergine!
Note to self: stoffer en blik kopen. 🥲
De diepvrieserwten zaten in dikke stukken in de zak, dus heb de zak een paar keer tegen het aanrecht aan geslagen. De laatste keer iets te hard blijkbaar.
Heb dit recept gemaakt en voel me echt een kok nu: Recept: Pappardelle met tomaatjes en burrata - Savory Sweets
Lekker ouderwets: rodekool gestoofd op grootmoeders wijze en daarbij gebakken aardappeltjes. Met als moderne toevoeging vegetarische Bratwurst die een prachtig bruin korstje had gekregen — net echt, bijna eng gewoon.
Gepofte krieltjes uit de oven met rozemarijn + groene asperges uit de oven met burrata, groene pesto, balsamico, geroosterde pijnboompitten en basilicum. En daarbij nog gekruide kipfilet.
Gegrilde maïskolf, gebakken aardappels in de schil en een valess-schnitzel. Lekker basic.
Volgens mij bellen zij niet voor korting. Tenminste ik ben in die anderhalf jaar nadat ik via vriendin een box kreeg en account aanmaakte nog nooit gebeld
Ik ben wel een keer gebeld voor 20 euro korting.
Misschien stopt dat dan nu.
Opgebakken spiskoolstamppot met vega Bratwurst
Couscous bowl met falafel, gegrilde bloemkool, pittige hummus, ingelegde rode ui en babyspinazie
Gebakken gnocchi met spinazie en tomaat.
Omdat het heeerlijk weer is langs 2 delicatessenwinkels geweest. Dus borrelplank met luxe kaasjes, blokjes mortadella, italiaans olijvenbrood l en whatever ik nog in mijn kast vind a la cornichons/ rilette/ confiture. Plus een hopelijk lekkere) wijn erbij.
Enchilada’s met de kruidenmix van Santa Maria.
Plaattaart met asperges, bosui en ricotta
Wrap met gebakken kip, sla mix, maïs, rode ui en beetje saus
Zalm in bladerdeeg uit de oven + een groente/aardappelmix uit de diepvries
Tom kha kai met noedels
Broodje vegaburger en zoete aardappelfriet met truffelmayo