Wat eet je vanavond #3

Tom kha kai soep met rijst.

2 likes

Simpele paella met vegan chorizo, erwtjes en goede olijven

3 likes

Citroenrisotto met courgette. Combinatie van het recept van de jumbo en de AH @monkeyslut nog bedankt voor het idee :smiley:

3 likes

And again

2 likes

Chili con carne op zn Knorrs :joy:

3 likes

Had zin om mijn vriend te verrassen (en om lang in de keuken te staan) dus een soort van ‘bbq platter’ gemaakt met verschillende gerechten: Parelcouscous met gegrilde courgette/paprika, gepekelde rode ui, basilicum en halloumi. Aardappelsalade met lente-ui en sesammayonaise. Geroosterde aubergine met kerrieyoghurt, granaatappelpitjes, korianderzaad en amandelschaafsel. Gegrilde babykropsla met een aziatische dressing en feta. En dan nog gemarineerde scampi-spiesjes op de grill met stokbrood.

#dood

31 likes

Groentelasagne, recept van Hello fresh, maar dan van mezelf.

1 like

Orzo carbonara met courgette en paddenstoelen

3 likes

Deze weer :drooling_face::drooling_face::drooling_face:

4 likes

Wow dit klinkt echt mega lekker. Wat een leuke verrassing!

1 like

Köfte!

2 likes

Plaattaart met restjes groene asperge, courgette, erwtjes, limoen, feta en bieslook.

6 likes

Super skere studentenmaaltijd. Rijst met kerrie, gehakt en ui.

Was een salade van plan, maar om één of andere reden (zucht) voel ik een behoefte aan carbs. Toch maar het restje van gister.

Op hoog vuur bruin gebakken champignons, uitje, wat gehalveerde kerstomaatjes meegebakken, afgeblust met port, beetje gorgonzola erbij en parmezaanse kaas erover. Ohja en dat bij de intussen gaargekookte pasta dus.
Ik leek wel een kok of zoiets.

5 likes

Soeppasta

Vegan kipburger, aardappeltjes uit de oven en salade

Wat is dat? het klinkt dubieus

1 like

Kleine gehaktballetjes bakken
2 zakken soep in zak naar keuze
250gr pasta
Alles bij elkaar,

Koken

Klaar (ze vinden dat hier thuis zo lekker, en het is zooooooooo makkelijk hahahahaha)

Edit:
image

Vandaag is het met tomatensoep. Pompoensoep is ook erg lekker

5 likes

Ik heb net Chinees gehaald dus ik weet ook al wat ik morgen ga eten haha. :see_no_evil:

Falafelbowl met falafel van zoete aardappel, zelfgemaakte labneh met granaatappelpitjes en peterselie, korianderhummus, Turks brood en parelcouscous

7 likes