Wat eet je vanavond #3

Curry van zoete aardappel, aubergine en kikkererwten met knoflook naan

1 like

Zelfgemaakte groentensoep, echt trek in :tomato::broccoli::carrot:

1 like

Aardappelkroketten, varkenshaas met abrikozensaus en broccoli

Er wordt een ovenpasta voor me bereid :smirk:

Beyond burger op een broodje met gebakken aardappeltjes en groente.

3 likes

Bladerdeegpakketjes met curry

1 like

Tatta Taco’s.

Ik maak echt nooit taco’s met pakjes/zakjes, maar ik ben zwaar geïntrigeerd door deze nieuwe (?) producten ( ligt echt puur aan de verpakking :sweat_smile:)
IMG_20210422_165718

No spon

3 likes

Haha ze zouden dit zo kunnen branden als ‘taco’s voor stoere mannen’

Net zoals kordaat :face_vomiting:

2 likes

Ik was ook impressed vandaag omdat ze ook chili’s gebruiken die wij niet kunnen krijgen. Alleen er zat wel heel weinig Chili in dus ben heel benieuwd naar jouw review!

Noodles met gemarineerde tempeh, paksoi, wortel, verse gember, knoflook, pindasaus, harissa en limoen

6 likes

Gnocchi met spinazie, paprika, rode ui en mozzarella in een tomaten-basilucumsausje

2 likes

Citroenrisotto met gegrilde groene asperges

5 likes

Review van de tatta taco’s (gemaakt met temphe, zwarte bonen, koriander en witte kaas)
De tortilla’s zijn denk de beste die ik uit een supermarkt heb gegeten. Goeie smaak en bite ( wel in de pan of op de vlam warm maken, niet in de magnetron!) 8/10

De Spice paste was wel oké, maar ongeveer net zo spicy als een visstick. Wel lekker rokerig door de chipotle. 6.5/10

De tomatillo salsa slaat nergens op. Die maak ik ( humble brag incoming) echt veel beter. 3/10

2 likes

Ik heb voor vanavond bij een Indiase catering besteld. Het is een vaststaand menu met allerlei dingen die ik niet ken, zoals tindora. Maar het klinkt allemaal lekker en ziet er goed uit dus ben benieuwd! Dit is het menu:

afbeelding
afbeelding

25 likes

Linguine met venkel, chorizo, knoflook en mozzarella in tomatensaus

3 likes

Patat

3 likes

Pizza!

4 likes

Ceasar salad met vega kip en lekker veel parmezaanse kaas en croutons

2 likes

Dit klinkt echt heerlijk!

Ik eet vanavond een restje ovenschotel van gister (met ui, wortel, prei en beyond-gehakt, gestoofd met oa bouillon, tomatenpuree en worcestersaus onder een dakje van aardappelpuree).

1 like

Zoete aardappel friet uit de oven met zelfgemaakte guacemole en Old Amsterdam bitterballen :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes