Mihoen, sate, gepaneerde garnalen, ajam pangang en kroepoek, aka Chinees
Gekookte Limburgse witte asperges met Italiaanse ham en Italiaanse krieltjes in de schil van de markt. Hardgekookt ei en zelfgemaakte warme mayonaise (hollandaise saus)
Ben zo blij dat elk onderdeel gewoon goed is gelukt, voel me nu een echte kok.
Rijst, zwarte bonen, rode ui, avocado, tomaat, koriander, pulled pork, zure room met limoen. Je zou het een hippe naam kunnen geven, maar aangezien ik alles gewoon op mijn bord flats, is het dat niet waard. Wel lekker.
Oehh die wil ik. M’n vriend is kei fan van de hairy bikers en vegetariër!
Sorry hoor maar heksenkaas is gewoon heerlijk
Ja, meerdere keren!
Misschien ligt het aan de melk, anders weet ik het ook niet.
Griekse salade. In een volkoren wrap.
Oh jongens het was zo zo zo zo lekker ik ben helemaal gelukkig

Dat ziet er heerlijk uit! En dat toetje, wat is dat?
Toetje was melkcurd (had ik toen ik het las zo m’n twijfels bij maar het smaakte eigenlijk gewoon naar yoghurt) met aardbeiencompote, geroosterd suikerbrood en kombucha van lievevrouwebedstro met aardbei!
Zo jammer dat we niet door het scherm kunnen proeven. Klinkt echt zo lekker!
Heerlijk!
Ik droom nog over de boerenkool die ik anderhalf jaar geleden eens bij dat restaurant heb gegeten 
Oh dat geloof ik meteen ja, zullen ze vast ook iets geweldigs mee bedacht hebben
Voor de tweede keer deze week snackbar besteld 
Ja bio volle melk. En dat gebruik ik anders ook. Hm, misschien was het anders het zuur bedenk ik me nu, ik had houdbare citroensap maar misschien is verse of azijn beter. (Als ik hierop google zie ik wel dat ik niet de enige ben met dit probleem
)

Thema-avond Libanon: platbrood met gepofte knoflookboter, hummus, tabouleh, falafels, yoghurt-tahin-citroensaus, gegrilde aubergine met granaatappeldressing, yoghurt/tahin en pijnboompitten. Oh en gin-rozenlimonade cocktail.
Aspergesoep met ei en stokbroodje paturain
Oooh dit ziet er echt zoooo lekker uit!
Heb je die cocktail gemaakt met gewoon een flesje Fentimans Rose Lemonade?
Jep! Gin, citroensap en fentimans rose lemonade. Qua verhouding per glas zo’n 15cl citroen, 50cl gin en 90cl limonade, afhankelijk van hoe sterk je het wil. Enkel gin en rozenlimonade is vast ook lekker, maar ik hou wel van een beetje zuur in cocktails.