Dit is mijn favoriet
Dit is ook teeeeering lekker
Chineese aubergines zijn trouwens VEEL lekkerder.
Veel minder bitter. Je kan ze vinden bij Aziatische toko’s.
Terong Balado is ook heerlijk, als je van pittig houdt.
Deze had m’n moeder gehaald met Pasen vanwege de kleurtjes. Aan die oranje proef je niks, de paarse is oké zoetig en de lichte smaakt naar sokken!
Graag jouw review ook
Sokken is een heel accurate beschrijving van die bloemkool kaas: echt doorgekookte bloemkool met van die kaas uit zo een strooibus die 40 jaar houdbaar is.
Echt ranzig en helaas ook de eerste die ik probeerde, lekker dik op een stokbroodje.
Rode kool was vreemd, want idd eerst rode kool smaak maar dat verdwijnt snel en dan gewoon licht zoetig. Niet lekker, niet vies.
De wortel vond ik dan nog het lekkerst, had weeïg zoet verwacht maar er zat best wat komijn in (ik ben dol op komijn) waardoor hij wel te doen was.
Zou het zeker niet opnieuw kopen, behalve mss als ik iemand niet mag. Ik vond trouwens die nieuwe maïsspread van AH ook niet echt een hit, eerste smaak oké, maar echt vreemde nasmaak.
Er is ook nog deze variant, foto is van jumbo maar AH had dezelfde
Rode biet, curry en koriander limoen.
Die was wel lekker! En de gekleurde bakjes stonden wel echt heel gezellig op de paastafel
Het wordt friet vanavond want m’n paneer (voor palak paneer) is mislukt, melk wilde niet ehm… curdlen? In goed Nederlands: brokkelen. Kan nieuwe melk kopen maar heb medelijden met mezelf vandaag dus ga lekker naar de snackbar.
Mihoen, sate, gepaneerde garnalen, ajam pangang en kroepoek, aka Chinees
Gekookte Limburgse witte asperges met Italiaanse ham en Italiaanse krieltjes in de schil van de markt. Hardgekookt ei en zelfgemaakte warme mayonaise (hollandaise saus)
Ben zo blij dat elk onderdeel gewoon goed is gelukt, voel me nu een echte kok.
Rijst, zwarte bonen, rode ui, avocado, tomaat, koriander, pulled pork, zure room met limoen. Je zou het een hippe naam kunnen geven, maar aangezien ik alles gewoon op mijn bord flats, is het dat niet waard. Wel lekker.
Oehh die wil ik. M’n vriend is kei fan van de hairy bikers en vegetariër!
Sorry hoor maar heksenkaas is gewoon heerlijk
Ja, meerdere keren! Misschien ligt het aan de melk, anders weet ik het ook niet.
Griekse salade. In een volkoren wrap.
Oh jongens het was zo zo zo zo lekker ik ben helemaal gelukkig
Dat ziet er heerlijk uit! En dat toetje, wat is dat?
Toetje was melkcurd (had ik toen ik het las zo m’n twijfels bij maar het smaakte eigenlijk gewoon naar yoghurt) met aardbeiencompote, geroosterd suikerbrood en kombucha van lievevrouwebedstro met aardbei!
Zo jammer dat we niet door het scherm kunnen proeven. Klinkt echt zo lekker!
Heerlijk!
Ik droom nog over de boerenkool die ik anderhalf jaar geleden eens bij dat restaurant heb gegeten
Oh dat geloof ik meteen ja, zullen ze vast ook iets geweldigs mee bedacht hebben