Haha aw wat leuk! Wat voor vega salami gebruik je trouwens?
De chorizo van garden gourmet! Is de enige die ik tot nu toe heb geprobeerd en de enige die ze bij mijn ah hebben, maar ben ook wel benieuwd of er betere zijn. Deze vind ik wel prima, 7,5/10.
Oh ja die vind ik ook wel oke! Ik snij m meestal in plakjes voor ik m bak en bij het bakken gooi ik er nog zout en gerookt paprikapoeder bij, maakt m nog iets beter vind ik! Andere ken ik ook niet echt, vandaar mân vraag eet smakelijk in ieder geval!
Rijsttafel at Home van Ron Gastrobar Indonesia
Dacht even dat het laatste inktvis was! Ziet er wel lekker uit allemaal! Maak je echt hapjes apart of is het beetje hapjes mix restjes dag?
Sobanoedels met aubergine en mango van onze goed vriend Ottolenghi.
Ik heb restjesdag. Ben latkes aan het bakken en heb een tomatensalade en verder nog even in de koelkast neuzen.
Oh ik zag deze laatst maar had ze niet gekocht. Zijn ze lekker?
Ja ik vind ze wel lekker. Beetje flauw wel dus de volgende keer neem ik de chili cheese denk ik. Oh en Je moet echt goed tussendoor checken of ze al klaar zijn want bij mij was de helft van de kaas eruit gelopen omdat ze iets te lang in de airfryer hadden gezeten
Ik vond het ook heel lekker! Had het 2-3 minuutjes gebakken in wat olijfolie en boter
Ahh ja die heb ik ook eens geprobeerd, ook voor door de venkel salami pasta. Vond het prima, maar toch niet te vergelijken met the real deal helaas. Jammer, want die pasta vind ik zo lekker!
Ja ik miste wel iets qua smaak, echte salami is natuurlijk lekker zout. Maar vond de pasta alsnog geslaagd!
Zongedroogde tomaten kan misschien ook nog wel helpen met het zoutige! Maar als ik echt zin heb in die pasta maak ik m toch vaak maar met salami (of chorizo)
Risotto met gegrilde witte asperges en truffelolie, een stukje zalm uit de oven, rucolasalade
traybake met een vega braadworst, broccoli, aubergine, champignons en ui.