Wat eet je vanavond #3

Simpele noedelsoep: rijstnoedels in gember-citroengras-chili-bouillon, met paprika, wortel, spinazie, lente-ui, gekookt eitje, sesam, koriander en limoen

5 likes

Polenta met opgebakken champignons

3 likes

Sorry ik heb dit helemaal niet gezien! Klinkt heerlijk! Ik sla ‘m op. Zo leuk al die forum recepten.
Gebruik jij verse limoenblaadjes? Ik vind die zo lastig te vinden.

In Aziatische supermarkten vind ik die altijd wel als je dat in de buurt hebt!

Ja heb ik maar daar zijn ze ook niet altijd? Ik snap niet waarom want mn woonplaats is groot genoeg. Misschien kom ik elke keer net als de voorraad moet komen ofzo. En als ik het dan heb is het keiveel en krijg ik het niet op!

1 like

Je kan de blaadjes blijkbaar ook goed invriezen, dus dat is wellicht een tip wanneer je ze nog is tegenkomt

1 like

Je kan de blaadjes goed invriezen. Ik heb ook een zakje in de vriezer en haal daar wat blaadjes uit.

4 likes

Goeie! Ga ik proberen

2 likes

Bij mijn toko heb ik ze ook uit de vriezer en die zijn iets van drie jaar houdbaar ofzo

1 like

Alleen thuis en geen zin om te koken, dus pizza

1 like

We hadden warm geluncht (restje friet uit de airfryer en simpele salade - paprika/rucola/kikkererwten/ui/komkommer), vanavond eet ik soja yoghurt met fruit en havermout/omega-3 mix (van Holland&Barret)

Loaded nachos yum

16 likes

Tikka masala met rijst

Had gisteren zelfgemaakte pizza, was echt top. Snap niet dat ik het niet vaker maak, echt super makkelijk als je een keuken machine hebt en zoveel lekkerder dan diepvriespizza’s die in eigenlijk ook best lekker vind. Enige waar je rekening mee moet houden is een rijstijd van een uur.

1 like

Broodje kroket

1 like

Falafel op libanees brood met tzaziki, kruiden, sla en avocado

6 likes

Kip kerrie met ananas :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Maar dan met bloemkool ipv sperziebonen

1 like

Lekker aubergines staan grillen voor

7 likes

Ziet er niet mooi uit maar wel lekker. Baby paksoi en tempeh en tofu. Normaal vind ik tempeh niet lekker maar op deze manier wel. Een soort zoete marinade met sambal. Als iemand een recept hiervan weet zou ik die graag krijgen. Geen idee hoe het heet, maar komt van de Amazing oriental.

4 likes