Spinaziestamppot met een zachtgekookt eitje.
Heb er toen ik het tijdje terug maakte (nu komt ie uit de vriezer) wat zuivelspread ipv boter door gedaan om het iets smeuiger te maken, maar ik denk net iets teveel dus ben benieuwd hoe het straks smaakt
Pasta met peer en blauwe kaas (en een uitje) random en ongezond maar lekker af en toe!
Asperges van de boer hier verderop in de straat, met gegrilde zalm van de bbq en een hollandaise of botersausje denk ik. Met witte wijn ook, heerlijk.
Eerste van het jaar voor mij!
Orzo met geroosterde groenten uit de oven, chorizo en knoflookolie
maar dan met veel kruiden
Een stoofpot met pompoen, zoete aardappel, zwarte bonen, rozijnen, rode ui, tomaten, een hoop kruiden en couscous. Was echt heerlijk
Dobbelsteen aardappels met zalm en sperziebonen door elkaar gewokt
Twijfel nog tussen Grieks of maccie bestellen. Meer zin in Grieks maar die hebben weer geen mcflurry, dusja decisions decisions
Pollo Hawaï schotel met friet
Hoop alleen dat de bezorger snel komt want ik heb hongerrrrr
Pannenkoeken!
Ik heb al wat gegoogled maar kan het niet echt vinden. Wat is een pollo Hawaï schotel precies? Klinkt echt als iets wat ik moet proberen.
Lekkerbekje met wat stokbrood en tomaatjes
Stukjes gemarineerde kip van de steengrill met ananas en daar overheen gesmolten kaas. Klinkt misschien niet zo geweldig en ziet er ook niet erg culinair uit, maar de marinade en kruiden die ze bij “mijn” pizzeria/grillroom gebruiken maakt het echt super lekker.
Is overigens ook heel makkelijk zelf te maken in een grillpan of op de bbq bijvoorbeeld, maar ik heb de exacte marinade en kruidencombi nog niet ontdekt helaas
Burgerbroodje met portobello (gemarineerd met o.a. witte miso, gember en knoflook), koolsla en gochujang-mayo. Met zoete aardappelfriet uit de oven
Hier ook portobello portobellosteaks met limabonenpuree om precies te zijn
Pizzarettennnnnn
Uit flavour van Ottolenghi? Laat je weten of het een aanrader is?
Ja echt top, heeeeeel lekker en super makkelijk! Aanrader
Burrito’s