Spaghetti
Broccoli en vegan burger, de aardappeltjes heb ik bijna allemaal doorgeschoven naar man.
Simpele salade van klein blikje kidneybonen, kropsla, tomaat, komkommer, gekookte aardappel en wat pinda’s. Met een vet lekkere vinegretta. Eh of hoe je dat ook schrijft.
Maccie
Ik had de vegan kibbeling van AH met sla.
Nou, dat is dus echt niet te eten. Ik gooi niet snel iets weg, maar helaas.
Dus nu sla met brood
Zilvervliesrijst/linzen met sperziebonen
Heb net mijn eten opgehaald bij D&A hummus bistro: hummus met falafel, pita broodjes (+ een extra portie broodjes) en een kleine salade. Echt zin in
Mijn voorgerecht was een kroket
Mijn hoofdgerecht wordt een zwarte bonen soep met avo en feta.
Italiaanse bol gezond + bamisoepje
Simpele noedelsoep: rijstnoedels in gember-citroengras-chili-bouillon, met paprika, wortel, spinazie, lente-ui, gekookt eitje, sesam, koriander en limoen
Polenta met opgebakken champignons
Sorry ik heb dit helemaal niet gezien! Klinkt heerlijk! Ik sla ‘m op. Zo leuk al die forum recepten.
Gebruik jij verse limoenblaadjes? Ik vind die zo lastig te vinden.
In Aziatische supermarkten vind ik die altijd wel als je dat in de buurt hebt!
Ja heb ik maar daar zijn ze ook niet altijd? Ik snap niet waarom want mn woonplaats is groot genoeg. Misschien kom ik elke keer net als de voorraad moet komen ofzo. En als ik het dan heb is het keiveel en krijg ik het niet op!
Je kan de blaadjes blijkbaar ook goed invriezen, dus dat is wellicht een tip wanneer je ze nog is tegenkomt
Je kan de blaadjes goed invriezen. Ik heb ook een zakje in de vriezer en haal daar wat blaadjes uit.
Goeie! Ga ik proberen
Bij mijn toko heb ik ze ook uit de vriezer en die zijn iets van drie jaar houdbaar ofzo
Vegaburgers met aardappeltjes uit de oven denk ik!
Alleen thuis en geen zin om te koken, dus pizza