Wat eet je vanavond #3

We hadden warm geluncht (restje friet uit de airfryer en simpele salade - paprika/rucola/kikkererwten/ui/komkommer), vanavond eet ik soja yoghurt met fruit en havermout/omega-3 mix (van Holland&Barret)

Loaded nachos yum

16 likes

Tikka masala met rijst

Had gisteren zelfgemaakte pizza, was echt top. Snap niet dat ik het niet vaker maak, echt super makkelijk als je een keuken machine hebt en zoveel lekkerder dan diepvriespizza’s die in eigenlijk ook best lekker vind. Enige waar je rekening mee moet houden is een rijstijd van een uur.

1 like

Broodje kroket

1 like

Falafel op libanees brood met tzaziki, kruiden, sla en avocado

6 likes

Kip kerrie met ananas :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Maar dan met bloemkool ipv sperziebonen

1 like

Lekker aubergines staan grillen voor

7 likes

Ziet er niet mooi uit maar wel lekker. Baby paksoi en tempeh en tofu. Normaal vind ik tempeh niet lekker maar op deze manier wel. Een soort zoete marinade met sambal. Als iemand een recept hiervan weet zou ik die graag krijgen. Geen idee hoe het heet, maar komt van de Amazing oriental.

4 likes

Spinaziestamppot met een zachtgekookt eitje.
Heb er toen ik het tijdje terug maakte (nu komt ie uit de vriezer) wat zuivelspread ipv boter door gedaan om het iets smeuiger te maken, maar ik denk net iets teveel dus ben benieuwd hoe het straks smaakt :sweat_smile:

Pasta met peer en blauwe kaas (en een uitje) random en ongezond maar lekker af en toe! :drooling_face:

Asperges van de boer hier verderop in de straat, met gegrilde zalm van de bbq en een hollandaise of botersausje denk ik. Met witte wijn ook, heerlijk.

Eerste van het jaar voor mij!

5 likes

Orzo met geroosterde groenten uit de oven, chorizo en knoflookolie

2 likes

maar dan met veel kruiden

Een stoofpot met pompoen, zoete aardappel, zwarte bonen, rozijnen, rode ui, tomaten, een hoop kruiden en couscous. Was echt heerlijk :heart_eyes:

2 likes

Dobbelsteen aardappels met zalm en sperziebonen door elkaar gewokt

Twijfel nog tussen Grieks of maccie bestellen. Meer zin in Grieks maar die hebben weer geen mcflurry, dusja decisions decisions

1 like
1 like

Pollo Hawaï schotel met friet

Hoop alleen dat de bezorger snel komt want ik heb hongerrrrr

2 likes