Pannenkoeken!
Ik heb al wat gegoogled maar kan het niet echt vinden. Wat is een pollo Hawaï schotel precies? Klinkt echt als iets wat ik moet proberen.
Lekkerbekje met wat stokbrood en tomaatjes
Stukjes gemarineerde kip van de steengrill met ananas en daar overheen gesmolten kaas. Klinkt misschien niet zo geweldig en ziet er ook niet erg culinair uit, maar de marinade en kruiden die ze bij “mijn” pizzeria/grillroom gebruiken maakt het echt super lekker.
Is overigens ook heel makkelijk zelf te maken in een grillpan of op de bbq bijvoorbeeld, maar ik heb de exacte marinade en kruidencombi nog niet ontdekt helaas
Burgerbroodje met portobello (gemarineerd met o.a. witte miso, gember en knoflook), koolsla en gochujang-mayo. Met zoete aardappelfriet uit de oven
Hier ook portobello portobellosteaks met limabonenpuree om precies te zijn
Pizzarettennnnnn
Uit flavour van Ottolenghi? Laat je weten of het een aanrader is?
Ja echt top, heeeeeel lekker en super makkelijk! Aanrader
Burrito’s
Ik heb dit dus nog nooit gegeten. Kruid je de capucijners en spekjes nog? Of gewoon zo uit blik? Ik wil het ook proberen. En dan alles door elkaar mengen met stroop?
Oh je mist wat hoor! Capucijners doe ik alleen wat zout over, dit zijn vegan spekjes van de ap en die bak ik altijd met een beetje liquid smoke en zout. Aardappels ook zout natuurlijk, en verder niks behalve stroop inderdaad! Goed lang gebakken ui en zilveruitjes zijn wel essentieel
Je had laatst ook hun bloemkool tikka masala gemaakt toch? Was die lekker? Ik heb een bloemkool liggen waar ik iets mee moet verzinnen.
Danku! Ik ga het een kans geven.
Hey nice die staat op mijn lijstje voor deze week twin!
Lekker meid
Lasagne met zalm en spinazie, tomaten en mascarpone
Pannenkoeken
Koreaanse hartige pannenkoeken met champignons en lente-ui in het beslag, met gochujang-nepgehakt
Chili sin carne, met kidneybonen, mais, paprika’s, kaas, koriander, creme fraiche en tortilla chips.