Zelfgemaakte vega kapsalon met Vivera shoarma. En daarna aan de vino of cocktails voor bij het Songfestival.
Ohh maak je die zelf? Ik heb precies dit gehaald bij een Turks standje vandaag als lunch mmm
Een zooi hapjes voor bij het songfestival.
- Mini paprika’s met gember/roomkaas
vulling. - Dumplings met groente vulling (gekocht)
- Jalapeno poppers
- pittige vega balletjes
- bladerdeeg/pesto/mozzarella dingen
- ciabatta met kruidenboter.
En 3 flessen rosé.
Libanees platbrood met falafel, geroosterde paprika, rode ui, sla, granaatappel- en tahini saus en wat overgebleven julienne peen en tauge.
Ik ga dit vanavond voor het eerst maken. Super simpel dus als dit lekker is dat goede optie voor een snelle maaltijd.
Langs de snackbar gegaan: patatje oorlog en een frikandel.
Zalm teriyaki met tjap tjoy en rijst
Nog een keer dit want heb nog gehakt over en het was lekker
Saucy 30 Minute Thai Basil Salmon Curry. met extra kastanjechampignons en groente plus salade en rijst.
Ik heb 5 minuten moeten scrollen eer dat ik aan het recept kwam. Zou je dan alles door twee delen (behalve look en gember natuurlijk) voor twee personen?
Een soort van plaattaart van bladerdeeg met crème fraiche gemixt metmierikswortel en zalm, met een salade
Kwam dit tegen in de AH voor de luttele prijs van €7,50
Dus daar heb ik me door laten inspireren (na de foto nog balsamico-azijn toegevoegd)
Je zat wel flink onder de prijs denk ik? Ziet er heerlijk uit!
Opgebakken aardappeltjes met spekjes en zuurkool
€7,50??? Voor een kant en klaar maal? Gosh
zo’n bol burrata kost alleen al 3-4 euro
Hmm nee, ik heb al meer rode curry pasta gedaan (gehele pakje van 70 gram) en ik miste echt wat pit. Kan ook aan mijn currypasta liggen trouwens, maar ik zou volgende x chili erin doen. Met sambal was het wel lekker trouwens hoor! Maar ik had ook wat meer vissaus gedaan (dus zou eerst de helft doen en dan naar smaak toevoegen), maar zeker niet maar 1 eetlepel currypasta! En idd gewoon hele sereh.
Thai Mango Chicken Curry | RecipeTin Eats Deze vond ik trouwens wel lekkerder.
Super dank je wel