Asperges! Met gerookte zalm, ei en hollandaisesaus. En ik kijk zo nog even of er iets van aardappeltjes in de vriezer ligt. Geen zin meer om nog naar de winkel te gaan
Wilde eigenlijk zuurkool eten, maar dat duurt nog 2 uur. Niet zo slim gepland. Dus ik ga voor bruine bonen met spekjes, stroop en ijsbergsla.
Enchiladas want ik heb het La Morena-schap bij de ah leeggekocht.
Aardappelkroketten, bloemkool met kerriesaus en een gehaktbal
Verse springrolls met knoflookgarnalen, wortel, taugé, komkommer, noodles, avocado en lente-ui
Zou eerst broodjes beyond burger eten, lekker met vieze goedkope cheddarkaas en mosterd en mayo, maar het worden nu toch piepers en paddenstoelen uit de oven. Recept van Jamie Oliver, ben benieuwd!
Bedankt! Het was uiteindelijk best goed gelukt! Ik had spinazie en maïs inderdaad rauw gedaan en de tofu was heerlijk. Maak je die refried beans zelf? Want ik had kant-en-klare van la morena gekocht en daar zat echt niks van kookvocht in.
Ik had nog veel over dus vandaag en morgen heb ik ook meteen lunch.
Nice, vet leuk om te horen Ik koop ze soms inderdaad van La Morena maar had ze toen ik dit maakte zelf gemaakt van zwarte bonen!
Ik eet pindasoep trouwens! Met rijst erin
Kip ketjap met rijst en broccoli
Gemarineerde kip (olie, ketjap, sambal, gember, knoflook, citroensap), sajoer boontjes en rijst.
Zelfgemaakte vega kapsalon met Vivera shoarma. En daarna aan de vino of cocktails voor bij het Songfestival.
Ohh maak je die zelf? Ik heb precies dit gehaald bij een Turks standje vandaag als lunch mmm
Een zooi hapjes voor bij het songfestival.
- Mini paprika’s met gember/roomkaas
vulling. - Dumplings met groente vulling (gekocht)
- Jalapeno poppers
- pittige vega balletjes
- bladerdeeg/pesto/mozzarella dingen
- ciabatta met kruidenboter.
En 3 flessen rosé.
Libanees platbrood met falafel, geroosterde paprika, rode ui, sla, granaatappel- en tahini saus en wat overgebleven julienne peen en tauge.
Ik ga dit vanavond voor het eerst maken. Super simpel dus als dit lekker is dat goede optie voor een snelle maaltijd.
Langs de snackbar gegaan: patatje oorlog en een frikandel.
Zalm teriyaki met tjap tjoy en rijst
Nog een keer dit want heb nog gehakt over en het was lekker
Saucy 30 Minute Thai Basil Salmon Curry. met extra kastanjechampignons en groente plus salade en rijst.