Wat eet je vanavond #3

1 like

Ik heb 5 minuten moeten scrollen eer dat ik aan het recept kwam. Zou je dan alles door twee delen (behalve look en gember natuurlijk) voor twee personen?

1 like

Linzenprutje van Yotam!

7 likes

Een soort van plaattaart van bladerdeeg met crème fraiche gemixt metmierikswortel en zalm, met een salade

11 likes

Kwam dit tegen in de AH voor de luttele prijs van €7,50

Dus daar heb ik me door laten inspireren (na de foto nog balsamico-azijn toegevoegd)

26 likes

Je zat wel flink onder de prijs denk ik? Ziet er heerlijk uit!

Opgebakken aardappeltjes met spekjes en zuurkool

1 like

€7,50??? Voor een kant en klaar maal? Gosh

1 like

zo’n bol burrata kost alleen al 3-4 euro

Hmm nee, ik heb al meer rode curry pasta gedaan (gehele pakje van 70 gram) en ik miste echt wat pit. Kan ook aan mijn currypasta liggen trouwens, maar ik zou volgende x chili erin doen. Met sambal was het wel lekker trouwens hoor! Maar ik had ook wat meer vissaus gedaan (dus zou eerst de helft doen en dan naar smaak toevoegen), maar zeker niet maar 1 eetlepel currypasta! En idd gewoon hele sereh.

Thai Mango Chicken Curry | RecipeTin Eats Deze vond ik trouwens wel lekkerder.

1 like

Super dank je wel

Ja voor een grote betaal je €3, maar in die verpakking zat echt een mini!

@Marquez ja dat denk ik ook wel, had nog orzo, balsamico en courgette in huis ook. Niet dat ik niet alsnog €20 kwijt was bij de AH aan god mag weten wat :joy:

1 like

Ja weet ik maar deze burrata zag er niet uit als zo’n standaard grote bol

1 like

Udon met curry katsu, gegrilde ui en paprika

4 likes

Maar dan uit de slowcooker, zonder champignons en met rijst

1 like

Ik eet vanavond alleen en maak nachos met een miljoen toppings, want mijn vriend vindt chips geen avondeten. Barbaar.

11 likes

Shoarma met champignons, courgette en paprika in/met/bij? pitabroodjes, en vanavond nog borrelhapjes bij het Songfestival :star_struck:

1 like

Ik zou ook een dikke vette kapsalon bestellen met al het knoflooksaus van de wereld.

2 likes

Ik heb frietjes met stoofvleessaus en jopiesaus.

10 likes

Gnocchi met vegetarische kipstukjes courgette en champignons uit de oven. Allemaal gedrenkt in pesto arrabiata en citroen.

4 likes

Tacos met huisgemaakte guac, salsa en crème fraiche

5 likes