Wat eet je vanavond #3

Ik heb vanochtend mijn tweede prik gehad en omdat ik verwacht me niet zo lekker te voelen heb ik even een gigantische (8 eieren, 1 kg zoete aardappelen, 2 bakjes Griekse yoghurt, 4 eetlepels Parmigiano) ovenfrittata in elkaar geflanst:

Ik bak ovenfrittata de laatste 10 minuten op grillstand zodat het een korstje krijgt, maar mijn bakpapier vatte vandaag vuur, oeps! Gelukkig is het goedgekomen, en overleef ik de komende dag(en) sowieso wel! :orange_heart: frittata :orange_heart:

23 likes

Met rijst

1 like

Ik heb even een dag waarop alles kut is, dus vandaag komt alles uit een doos/ zakje. Crispy sticks van Valess met gebakken aardappeltjes en rode kool. Met een hele pot mayo als het aan mij ligt.

8 likes

Pasta met gegrilde groenten, rode pesto en burrata

4 likes

Aardappelkroketjes en -schijfjes uit de oven, vissticks en rode kool. En flink wat curry natuurlijk!

1 like

Maccieee lekkere verjaardagmaal
En straks als toetje een gemengde popcorn bij de bios

10 likes

Bittergarnituur.

6 likes

Witte rijst met dhaal. WAnt voel mij beroerd. Is voor mij troostvoer.

11 likes

american pancakes met banaan en walnoten want daar had ik trek in

edit: en schuddebuikjes natuurlijk hoe kan ik die vergeten

7 likes

Pho

22 likes

Zelfgemaakte quiche van bladerdeeg met prei, courgette en aubergine. Bijna klaar!

2 likes

comfort food met wat we nog in huis hadden: pasta met tomatensaus en tofuworstjes (soort knakworstjes qua smaak), met paprika en komkommer ernaast

1 like

Hee die had ik gisteren ook! Vond hem ook lekker!

Vandaag een vega ristotto met paprika, aubergine, champignons en heel veel kaas

2 likes

Op elk pak wereldgerechten staat nu blijkbaar standaard een vegetarische variant! Kwam ik ook achter toen mijn vriend (vegetarier) met beef shanghai terugkwam.

Anyway, on topic: super simpel en snel, parelcouscoussalade.

ja, ik moet zeggen dat ik de linzen ipv (vega)gehakt door de bobotie toch een beetje triestig vond

2 likes

Vandaag deze gemaakt, maar dan met kip en broccoli. Best lekker (noodles sowieso 10/10), maar mis toch iets meer smaak

Oja ik vind dit voor 4 personen ook te weinig, tenzij je kleine porties eet.

3 likes

Pizza Margherita op m’n werk :blush:

2 likes

Ik ga vanavond voor de eerste keer sushi eten!

7 likes

Ik maak ceasar salade :drooling_face:

1 like

Vies lekkere kant & klaar lasagne van de Aldi

4 likes