Blijft waarschijnlijk bij die ene keer.
Ik heb Italië al verslonden, dus hopelijk België ook vanavond. (Vanmiddag ook al uitgebreid Italiaans geluncht met wijn, bruschetta, pasta en semifreddo, dus ben weer helemaal mezelf na deze carbtransfusie).
Stokbrood Hawaï
Broccoli met volkoren bulgur en vegan crispy kip ding
Gegrilde groenten (aubergine, courgette en paprika) met rijst en wat random kruiden uit het kruidenkastje.
Nee haha het was wel heel lekker! Veel keuze
Zelfs mosselen geproefd, maar vind het dezelfde structuur hebben als champignons
polenta met mais en een stoofpotje van pomodorini, wortel, paprika, jackfruit, knoflook, komijn, gerookte paprika, chili en verse limoen
Pizza gorgonzola met truffel-honing
Een dikke vette borrelplank met allemaal kaasjes van de kaaswinkel, wat olijfjes en andere hapjes. En WIJN. ZIN IN!!
Saaie slappe patat oorlog met ui. Snacks vallen hopelijk niet tegen. 🥲
Sloppy Joe’s
Foto in borrelplanktopic!!!
Denk dat ik mosselen ga eten! Iemand nog leuke tips voor erbij? (Behalve patat/stokbrood)
Edit; nog geen mosselen te vinden. Dus het wordt iets anders.
Kuuuut! Helemaal geen foto gemaakt zelfs
Ik heb intense drang naar een grote calzone met heel veel knoflooksaus.
Lasagne met courgette en aubergine, met zelfgemaakte lasagnebladen! En goeie witte wijn Wel pas vanavond laat want ik werk eerst in het restaurant maar daar eet ik waarschijnlijk nog wel pizza
Volkoren penne met tomatensaus en hoop groenten.
kimchi noodles met zijden tofu
Heel benieuwd naar!
Met broodje burger met cheddar, gebakken ei, tomaat en komkommer.
Dit vind ik met de recepten van Pauline eigenlijk altijd, laffe smaak en te weinig.
—
Ik eet vanavond iets wat @Dazed hier een keer deelde: vega kipkrokantschnitzel in een zoetzure saus met gochujang (eindelijk weer eens naar de toko geweest) en daarbij bimi, wortel julienne en rijst. Zin in! Heb voor de komende dagen sowieso allemaal lekkere recepten/combi’s op het programma staan.