Pasta salade
De linzensoep van otto met brood en zelfgemaakte kruidenboter
Vegan vissticks - kool sla - zwarte bonen - ingelegde rode ui - tomaatjes op een tortilla
friet
Pompoensoep
de paddenstoelen lasagne van ottolenghi of de snelle versie ervan van ixta belfrage op haar insta
mejadra van otto met de yoghurt komkommer saus erbij
black pepper tofu van otto
groetjes van ottolientje (ik eet ook andere dingen hoor maar dit zijn echt van die smaakbommen die veel voldoening geven)
Sticky sweet chili kipgehaktballetjes met aardappelwedges en gefrituurde bloemkool
Andijviestamppot met de nieuwe roockworst van de vegetarische slager en lekker veel jus
Indiaas besteld: papadums, garlic naan, mix van vegetarische voorgerechten en butter chicken
Een vega orzo van dit account: Danielle Brown | vegan recipes (@healthygirlkitchen) • Instagram photos and videos
Ik probeer vega te worden maar ik heb echt veel honger steeds
wat is er huh? Ik moet gewoon nog ontdekken hoe ik dierlijke proteïnes meer kan vervangen in plantaardige dingen
Ja herkenbaar hoor! Ik vind dat ook echt een zoektocht. Door veel groente te kauwen heb je het idee dat je vol zit maar binnen no time heb je weer trek.
Aardappels uit de oven met knoflook en kruiden, witlofsalade met blauwe kaas, peer en walnoten en een vega stoofpotje (soort vega boeuf bourguignon, zonder boeuf dus).
Aardappelen, rode kool, slavinken en appelmoes.
Pokebowl met gepaneerde garnalen, , radijs, sojabonen,
,
Ik ben zelf niet zo culinair onderlegd, maar werd nieuwsgierig van het woord “aardappelpastei” wat moet ik mij daar bij voorstellen?
Onderdeel van deze tafel met gedesillusioneerde Ajacieden @Calypso @tessel @Rose_Gold @Foefjeisthuis
Er is niks kapot gegaan behalve onze ego!
Ja we hebben ff half Amsterdam verbouwd
@kleinmaargroot ga je dat gesloopte tramhokje nu ontkennen?