Waarom Domino’s? Is echt smerig. Doe jezelf een plezier en bel een pizzeria
Ik vind Domino’s wel lekker, maar niet als ik zin heb ik pizza. Domino’s valt voor mij in de categorie belegd broodje haha.
Zelfgemaakte wortelsoep met vers brood (zelf gebakken vandaag)
Risotto met venkel, zongedroogde tomaat, spinazie, gerookte zalm, citroen, dille en Parmezaanse kaas
Beetje een smaakexplosie maar wel lekker
Geroosterde aardappeltjes en witte asperges met ei en hollandaisesaus met dank aan @TanteBetje voor een goed recept voor de saus
Ik had echt zo’n zin in röstirondjes. Dus dat, met een stukje zalm en salade met van alles uit de (koel)kast.
Pizza
Ovenschotel met o.a. spinazie, gehakt, aardappelschijfjes, geraspte kaas en kerrie
Aardappelpartjes uit de airfryer, sperziebonen, kip krokantschnitzel en fritessaus, basic
Maar heerlijk😊
Gado gado uit the green roasting tin. Was echt superlekker!
Asperges met ei/zalm/saus en aardappeltjes
Weer een verrassingsbaksteen uit de vriezer getrokken. Waarschijnlijk chili.
Ik ga bij ‘t zusje eten . Zin an
Mijn vriend zei ‘Ik kom naar huis, begin over een kwartier maar vast met koken’. Zodoende. Pasta pesto. (Mislukt). Het is nu een uur later en hij is nog niet thuis. (Mislukt én koud)
Mosselen met zelfgemaakte dipjes en stokbrood
Ik zeg ook altijd tegen m’n vriend dat hij moet bellen als hij weg gaat vanaf z’n werk, want dan kan ik inschatten wanneer ik aan het eten moet beginnen. Hij vergeet alleen altijd te vermelden dat hij nog sigaretten moet halen/moet tanken/naar de supermarkt moet