Wat eet je vanavond #4

Waarom Domino’s? Is echt smerig. Doe jezelf een plezier en bel een pizzeria

Ik vind Domino’s wel lekker, maar niet als ik zin heb ik pizza. Domino’s valt voor mij in de categorie belegd broodje haha.

1 like

Zelfgemaakte wortelsoep met vers brood (zelf gebakken vandaag)

5 likes

Risotto met venkel, zongedroogde tomaat, spinazie, gerookte zalm, citroen, dille en Parmezaanse kaas

Beetje een smaakexplosie maar wel lekker

5 likes

Geroosterde aardappeltjes en witte asperges met ei en hollandaisesaus :smiley: met dank aan @TanteBetje voor een goed recept voor de saus

5 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: MastercheFF

Ik had echt zo’n zin in röstirondjes. Dus dat, met een stukje zalm en salade met van alles uit de (koel)kast.

5 likes

Pizza :heart:

2 likes

Ovenschotel met o.a. spinazie, gehakt, aardappelschijfjes, geraspte kaas en kerrie

1 like

Aardappelpartjes uit de airfryer, sperziebonen, kip krokantschnitzel en fritessaus, basic

3 likes

3 likes

Maar heerlijk😊

1 like

Aubergine pasta met tahinsaus van Ottolenghi

25 likes

Gado gado uit the green roasting tin. Was echt superlekker!

8 likes

Asperges met ei/zalm/saus en aardappeltjes

5 likes

Weer een verrassingsbaksteen uit de vriezer getrokken. Waarschijnlijk chili.

17 likes

Ik ga bij ‘t zusje eten :tipping_hand_woman:. Zin an

1 like

Mijn vriend zei ‘Ik kom naar huis, begin over een kwartier maar vast met koken’. Zodoende. Pasta pesto. (Mislukt). Het is nu een uur later en hij is nog niet thuis. (Mislukt én koud) :upside_down_face:

2 likes

Mosselen met zelfgemaakte dipjes en stokbrood :partying_face:

3 likes

Ik zeg ook altijd tegen m’n vriend dat hij moet bellen als hij weg gaat vanaf z’n werk, want dan kan ik inschatten wanneer ik aan het eten moet beginnen. Hij vergeet alleen altijd te vermelden dat hij nog sigaretten moet halen/moet tanken/naar de supermarkt moet :melting_face: