Wat eet je vanavond #4

Tortillataart

1 like

Ik had vega vissticks, doos tomaatjes en aardappelpartjes uit de airfryer.

2 likes

Pannekoeken

3 likes

Tortellini gevuld met tomaat en mozzarella met een pestosaus

3 likes

Klinkt goed! Is dat boek, naast dit recept, ook een aanrader?

1 like

Jaa vind ik wel! Ik maak nu de bolognesesaus uit dit boek en het ruikt al goed.

Ik had al een hele lofzang geschreven in het vegetarisch eten topic. De venkelsoep was ook geslaagd!

3 likes

Ga hem op mijn lijstje zetten! Thanks! En eet smakelijk straks haha

3 likes

Babi pangang spek met bao buns

3 likes

Mapo tofu!

4 likes

Gnocchi met crispy chili oil en salade

2 likes

Spinazielasagne!

2 likes

Lo mein en bosui-pannenkoekjes

3 likes

Lui, een instagramrecept

9 likes

Echt iets veel te gezonds naar mijn smaak. Quinoa, boerenkool, geroosterde kikkererwten bloemkool aubergine met een tahinsausje.

2 likes

Frietjes

4 likes

Spicy noodles

4 likes

Dit zat laatst in mijn afhaal-nasi rames en ik krijg het niet uit mijn hoofd, zo lekker was het :smiling_face_with_three_hearts: kan ik meteen mijn nieuwe InstantPot uitproberen!

Edit/review; het was prima, ik zou de volgende keer de zaadlijsten van de tomaten weghalen zodat het minder vochtig is en iets van tomatenpuree toevoegen en genoeg olie

8 likes

Vandaag simpel curry madras.
Had een mega bloemkool en ben nu al drie verschillende gerechten aan het maken ermee.

1 like

Aubergine stoof met bulgur. Echt top idee zowel ik als partner vinden aubergine niet heel lekker :joy:

Edit; het was best oké!

5 likes

Pho-inspired noedelsoep :sparkles: Valsspeel-bouillon (wel laten trekken met geblakerde ui en gember, en kaneelstokjes en steranijs etc maar ook gewoon een bouillonblokje) met rijstnoedels, taugé, gebakken shiitakes, spinazie en balletjes van vegagehakt met veel citroengras en limoenrasp

7 likes