Wat eet je vanavond #4

pitabroodjes met falafel, tomaat met pittige rode saus en zelfgemaakt yoghurt-citroen-knoflook-komkommer-peterselie sausje

5 likes

Krishna Vilas toevallig? :grimacing: zo ja, ben heel benieuwd wat je genomen hebt, ik heb daar altijd zulke keuzestress haha

1 like

Nee Taj Mahal! Maar love Krishna Vilas :smiling_face_with_three_hearts: in ben gek op vada, masala dosa en mysore masala dosa, en volgens mij heb ik de aloo jeera, baingan bartha en channah masala ook allemaal wel eens gehad en vond ik die ook lekker!

1 like

Rigatoni met een sausje van geroosterde paprika/zongedroogde tomaat/knoflook/zure room, courgette, pancetta, kerstomaatjes en limabonen

1 like

Tjaptjoi maar dan met vega shoarma

2 likes

Oh ja de mysore masala dosa is hier ook favoriet :slight_smile: net als de bhindi masala en gobi 65!

3 likes

Ohh die heb ik allebei nog nooit gehad dus dat ga ik onthouden :grin:

1 like

Heb leftovers van mijn moeder: egg curry, tomatenchutney en snijbonen. Vaak nog lekkerder de volgende dag. Hoef alleen rijst, paratha en mss poppadoms te maken.

6 likes

Vega balletjes van de ikea. Vind het echt zo chill om af en toe s avonds in mn uppie naar de ikea te gaan en daar wat te eten!

15 likes

Stoof met aubergine en kikkererwten uit TLV Vegan en tofu met zwarte boontje uit Tofu

5 likes

Baked beans met tomatensaus (blik), gebakken aardappeltjes en vega burger.
Motivatie om te koken was nul

7 likes

https://vm.tiktok.com/ZMY2s4ChT/

Deze pasta met chorizo. (Soms haat ik pasta niet)

Lasagne met tomatenroomsausje (met oa ui, knoflook, rode wijn), gegrilde aubergine en feta

1 like

ASMR of iets anders? Alles wat ze zegt lijkt een beetje een lading te hebben haha. Die worst daar kunnen we wel wat mee en ontdoen we van zijn jasje :eggplant:.

“Oooooh, het is zo’n lekkere, smeuïge… :drooling_face::smirk::eyes: Spaghetti.” Eet smakelijk @Soy.peor

2 likes

Hahah jaa al haar videos zijn zo net op t randje haha. Maar ze maakt wel heerlijk eten.

1 like

Spitskool stamppot met kerrie en vega braadworstjes

Erwtensoep, m’n best gelukte ooit, was zo lekker :drooling_face:

4 likes

Ik zou hier eigenlijk best wel eens zin in hebben! Ga het onthouden voor als ik alleen thuis ben :blush:

1 like

Jaaaa super lekker! Ja ik zou laatst hier nog mn favo recepten doorgeven, maar vergeten. Wat ik super lekker vind: de gegrilde paprikas, de focaccia, die aubergine stoof dus, de tabouleh, de falafel borrelhapjes, de pita gevuld met beyond meat, de messabacha, de tel aviv mule, de white chocolate macadamia koekjes, de drankjes met bleekselderij en komkommersap, de tel aviv tapenade, de aubergine carpachio, de marrokaanse wortelsalade, de gegrilde aubergine met tomaat en muntpesto, de malabi en nog wel meer. Echt bijna alles is een aanrader!

8 likes

Maar wel erg lekker🙈 ook als je wel zin hebt om te koken

2 likes