Zuurvlees uit de slowcooker met aardappelkroketten en bloemkool
Pokebowl want ik heb geen zin om te koken
Patatje pinda met vegacheeseburger en kaassoufflé
Vissticks gemaakt van goud denk ik want ze waren 6�!?!?
Tatta spaghetti!
Soft tacoâs (: Met gegrilde paprika, Mexicaanse zwarte bonen, gekruid vegagehakt met chipotlepepers, verse guac en salsa valentina
Ik zou ook vissticks eten maarrr vergeten te kopen, dus nu wordt het een patatje met een kroket.
Kimchi jjigae vegan :))
Tikka masala met saffraanrijst
De gegrilde portobello steak met limabonenpuree van Otto
Zelfgemaakte pizza
Nieuw recept van Meera uitproberen: gebakken-ei-parathaâs gevuld met paprika, paneer en groenepeperchutney
Moussaka, zin in!
Vanavond uit eten naar een Indiaas restaurant
Gisteravond rijst met gebakken oesterzwammen, zure komkommer en wortel, gochujangdressing, sesamzaadjes en deze aubergine:
Beef kare kare
Stoofvlees en spruitjes
pitabroodjes met falafel, tomaat met pittige rode saus en zelfgemaakt yoghurt-citroen-knoflook-komkommer-peterselie sausje
Krishna Vilas toevallig? zo ja, ben heel benieuwd wat je genomen hebt, ik heb daar altijd zulke keuzestress haha
Nee Taj Mahal! Maar love Krishna Vilas in ben gek op vada, masala dosa en mysore masala dosa, en volgens mij heb ik de aloo jeera, baingan bartha en channah masala ook allemaal wel eens gehad en vond ik die ook lekker!
Rigatoni met een sausje van geroosterde paprika/zongedroogde tomaat/knoflook/zure room, courgette, pancetta, kerstomaatjes en limabonen