Gnocchi met een saus van broccoli/basilicum/feta (in de blender), daar later gebakken ui, knoflook, spinazie en doperwtjes bij gedaan. Afgetopt met nog een beetje feta en gehakte hazelnoot. Heel chill om zo ff een lading groenten binnen te krijgen
Oeh dit ziet er supergoed uit! Welke verhouding heb je aangehouden voor de broccoli, basilicum en feta?
400 gram broccoli (eerst even koken), zo’n doosje verse basilicum van de AH en ongeveer 1/4e van een blok feta. Heb er verder nog een scheut haverroom in gedaan om het wat vloeibaarder te maken, beetje op de gok en afhankelijk van hoe dik je de saus wil.
Thanks!
Aardappelbolletjes, bimi en gehaktballetjes met bbqsaus uit de slowcooker
Vanavond laatste restje Korean fried tofu van emma. Had hem maandag al gemaakt maar damn hij was pittig. . Terwijl mijn pepergrens best hoog ligt normaal gesproken. Volgende keer een eetlepel minder gochujang want het is wel erg lekker.
Spaghetti carbonara
Pataaaaat
Eigenlijk vind ik dit topic best wel kut zonder foto’s.
Nou ik hoef niet van alles foto’s te zien hoor
Geen avg prakjes voor jou?
Ik kan me wel een voorstelling van je bord maken als je spinazie à la crème met een ei eet
Naanbrood met een kip curry
Indiase curry met paneer
Plaattaart met prei, champignons en geitenkaas.
Pasta pesto
Rijst met krokante yangneom-nepkip (met Koreaanse zoetpittige saus), kimchi, gebakken paksoi en gochujangdressing
En om @Lula te vriend te houden:
Suan la fen (chongqing pikant-zure noedelsoep) met scampi, paksoi, edamame en enoki