Aardappelbolletjes, bimi en gehaktballetjes met bbqsaus uit de slowcooker
Vanavond laatste restje Korean fried tofu van emma. Had hem maandag al gemaakt maar damn hij was pittig. . Terwijl mijn pepergrens best hoog ligt normaal gesproken. Volgende keer een eetlepel minder gochujang want het is wel erg lekker.
Spaghetti carbonara
Pataaaaat
Nou ik hoef niet van alles foto’s te zien hoor
Ik kan me wel een voorstelling van je bord maken als je spinazie à la crème met een ei eet
Naanbrood met een kip curry
Indiase curry met paneer
Plaattaart met prei, champignons en geitenkaas.
Pasta pesto
Rijst met krokante yangneom-nepkip (met Koreaanse zoetpittige saus), kimchi, gebakken paksoi en gochujangdressing
En om @Lula te vriend te houden:
Suan la fen (chongqing pikant-zure noedelsoep) met scampi, paksoi, edamame en enoki
@BiloxiParish ik wil dit weekend de Chinese tomatensoep maken die je hebt gedeeld, alleen wat voor gember gebruik je? Ik heb nu een potje stemgemer want dacht sap plus bolletjes gember maar zit toch wat te twijfelen of ik niet verse moet gebruiken.
Nee ik zou wel echt voor verse gember gaan. Denk dat stemgember niet dezelfde smaak afgeeft en het te zoet wordt. Voor het op smaak brengen zou je op het laatst ipv gembersiroop wel het sap van de stemgember kunnen gebruiken, al smaakt dat wel anders dan gembersiroop dus dan wordt de smaak wellicht wel anders
Poolse soep met aardappelmajoraanbrood en een zuurkoolsalade.
@BiloxiParish dankjewel dan ruil ik het even om.
Gisteren chili met ancho- en pasilla de Oaxaca-pepers, vanavond gebakken gnocchi met rode pesto, geroosterde tomaatjes en courgettelinten
Pizza met vega bqq stukjes, geroosterde ananas, kaas, gepekelde rode ui en een dressing van gefermenteerde knoflook honing.
Hele fancy pizza Hawaï haha.
Orzo met gegrilde paprika-tomatensaus, mascarpone en broodkruim