Pitabroodjes falafel met salade
Hutspot met braadworst van de slager en zelfgemaakte jus (ik heb serieus nog nooit jus gemaakt)
Fusilli ovenschotel met broccoli, erwten, vegagehakt, slagroom (saus) en kaaaas.
Andijviestamppot met rookworst en een jus van Amsterdamse uitjes
Luie soort van gezonde maaltijd:
Couscous met vega balletjes van DVS + groenteschijven van Bonduelle uit de diepvries. Had gewoon niet echt zin om heel erg te koken maar dit was prima te doen.
En voor herhaling vatbaar, zelfs jus maken?
Mwahhh. Misschien volgende keer meer van maggi haha. Had nu alleen groentebouillon. Dus de smaak was niet zoals gehoopt. Alsnog wel lekker maar heeft verfijning nodig
Ovengeroosterde venkel, wortel en aubergine met honing en harissa, couscous en gebakken zalmfilet, met wat yoghurt met peterselie en koriander denk ik, anders moet ik de kruiden weggooien.
Ohhhh dit heb ik lang niet meer op! Binnenkort maar eens kopen.
Ik eet pita vega shoarma met zoete aardappel frietjes en veeel knoflooksaus
Kwam pas 9 uur thuis van sporten en supermarkt, dus laat begonnen met koken, maar had nog restjes Koreaans tofu, dus heb bibimbap gemaakt met een zuurdesem bosui pannenkoekje en dipsaus!
Jouw eten klinkt altijd zo goed. Heb je toevallig een aanrader voor een beginner in de Koreaanse keuken? Liefst een NLe site
Vadsige burrito’s met kidneybonen en veel crème fraiche en geraspte kaas.
Edit: uit de oven, dan is het trouwens een enchilada, toch?
Ik had een stoommaaltijd van de AH maar die wel heeeel vies. Nu maar pizza besteld
Ik was gisteren geïnspireerd door @Geranium dus ben Indiaas gaan eten! We hadden vada, Mysore masala dosa, cheese masala dosa (voor mn vriend), navratan kurma, kulfi, masala chai en mango lassi
En vanavond kimchi fried rice met paksoi en krokante yangneom-nepkip
LEKKERRRR! Die cheese masala dosa had mijn man de eerste keer dat we bij KV aten ook besteld, daar had hij zich een beetje op verkeken haha
Thanks! Niet Nederlandstalig, maar ik gebruik veel recepten van Maangchi, seokyoung longest, cheap lazy vegan en the vegan korean. Fie laatste heeft een nederlands koreaans kookboek
Vandaag kimchi pannenkoeken gegeten. Pasgeleden kimchi ontdekt (ja ben late to the party) en nu zoek ik allerlei manieren om het te eten. Was op zich wel lekker, alleen was het meer een soort grote dikke omelet met wat kimchi geworden.
Pindakip uit de slowcooker, kokosrijst en boontjes