Katjang idjoe soep (Indische mungbonensoep)
Gerookte amandelen in plaats van gewone
Brood met geroosterde polenta en zelfgemaakte tapenade van tomaat, walnoot en een beetje kimchi
Spätzle met currygeschnetzeltes
Poke bowl met bloemkoolrijst, edamame, mais, komkommer, mango en een vegan schnitzel in stukjes er op. Met een dressing van kwark/mayo/sriracha/sojasaus.
Halloumi met aubergine, tomaat en pijnboompitten met Libanees platbrood en yoghurt (uit de snelle bakplaat)
Pad Thai
Broodje Kimchi vega burger met paardebloemen
Boterbonen en pasta in zelfgemaakte bouillon met peterselie-knoflookolie, salade met geblakerde prei, verse tuinbonen, sperziebonen, gele pruimen, veldsla een een simpele vinaigrette, en twee soorten ‘pizza’s’ van man’ouche achtig deeg, de ene met chiliboter, courgette en feta en de ander met citroen-tijmboter, artisjokharten en feta
Edit: en citroen-maanzaadcake als toetje
Kan ik een tafeltje reserveren?
Hahaha, er komen er al wat op bezoek dus mn huis is vol ben ik bang
Maar echt hoor. Dit klinkt echt als mijn perfecte avond, dan neem ik wel een flesje wijn mee.
Dit is het eerste wat ik eruit heb gemaakt dus kan er verder niet zoveel zinnigs over zeggen. Maar mijn interesse was ook gewekt doordat ik het regelmatig op het forum zag dus er zijn hier ongetwijfeld mensen die betere reviews kunnen geven! Ik wil zelf denk ik liever de groene bakplaat aanschaffen want die is helemaal vega, in deze staat ook veel vlees en vis.
Chili sin carne met rijst
butter “chicken” met koolraap volgens dit recept Fantastische veggie butter "chicken" (vegetarisch dus)
ik kook nooit met koolraap maar probeer eens wat nieuws
Gnocchi uit de oven met allemaal groente en sla erbij. Niet mn beste ooit maar prima en ‘t moest allemaal op.
Shepherds pie
En @Geranium de plannen veranderden een beetje dus de pan staat nog in de koelkast, ga het morgen pas eten! Gelukkig is het bij curry’s juist lekkerder om het even te laten staan