Wat eet je vanavond #4

Was lekker

6 likes

Sushi want mijn kat is jarig :tada:

20 likes

Orzo uit de oven met courgette, spinazie, pijnboompitten en citroen. Had nog feta overheen gemoeten maar die waren we vergeten.

1 like

Dit weer (:

1 like

Gnocchi met prei, kruiden en heel veel kaas

@mikselke @Willem :handshake:🏼 :handshake:🏼 :handshake:🏼 Nationale Gnocchi dag zeker

3 likes

Ikan boemboe bali

1 like

Ik weet niet wat er aan de hand is qua gnocchi marketing deze week maar ik heb 't vier keer gegeten (een keertje zelf gekookt en leftovers daarvan, een keer bij m’n vriend en een keer bij een vriend) haha

3 likes

Broodje bofkip en spinazie met een gekookt ei

Linzen, tahin, komijn prakje van otto. En het is nu half 10 en ik ga pas weer eten, haha. Niet de schuld van otto trouwens!

12 likes

Pizza, aspergesoep en rollade

1 like

Tomatensoep, daarna maak ik 3 verschillende plaattaarten en ijs toe. Redelijk makkelijk want dit keer mogen wij de boel verzorgen.

4 likes

Torentje van filodeeg met ragout van zalm

Asperge cremesoep

Op de huid gebakken zalm met een korstje van panko en kruiden, aardappeltoefjes, gegrilde asperges en voor degene die dat laatste niet willen met honing geglaceerde (oer)wortels

Panna cotta met rozensmaak en aardbeiencoulis

3 likes

Salade met couscous, gebakken rode ui, rode biet, geitenkaas, rucola en geitenkaas met balsamico/frambozen dressing

3 likes
2 likes

En ik doe er nog wat atjar tjampoer en cassave bij

3 likes

Labneh met gecarameliseerde ui , pijnboompitjes en dadel. Met zelf gemaakt flatbread.

35 likes

Ziet er lekker uit! Welk recept gebruik jij voor flatbread?

Ik had nog een random broodpak iets en dan olijf olie ipv boter. En dan volgens t recept laten rijzen. Balletje pakken uitrollen en dan in de koekenpan bakken. Meer soort van pita krijg je dan.

2 likes

Licht gebonden tomatensoep
Aardappelkroketten, varkenshaas, rode kool en perencompote
Meringue layercake met aardbei en witte chocoladeroom

1 like

4 likes