Wat eet je vanavond #4

18 likes

Ziet er goed uit! Eet je daar nog iets bij aan groenten, en wat dan?

Ik doe er vaak spinazie doorheen, smaakt er goed bij vind ik persoonlijk!

1 like

Deze, echt super lekker en fris! Die gefrituurde knoflook is trouwens echt :drooling_face::drooling_face:

Wraps met kipgehakt, creme fraiche/chilisausje en avocado, paprika en mango

2 likes

Barbecue

1 like

Same!

Ik heb paneerkebabs met paprika in koriander-muntmarinade gemaakt voor erop (van meera, again)

9 likes

Oekraïnsche kippensoep met wortel en aardappel. Erbij afbakstokbrood (met kruidenboter er al op)

3 likes

Bulgurballetjes in knoflooktomatensaus (met tagliatelle)

5 likes

Aardappels uit de oven en witlofsalade met peer, blauwe kaas en walnoten.

4 likes

Makkelijk avondje, de helft van dit:

6 likes

Japanse curry (gewoon golden curry) met udon en krokante nepkip met tonkatsu-saus

2 likes

Rice bowl met gebakken tofustukjes, veldsla, wortel, komkommer, lentui, gehakte noten, koriander en een limoen-pindasausje

6 likes

Deze ‘vis’koekjes zijn top! Ik vond de salade erbij niet zo boeiend, dus de volgende keer maak ik een ander bijgerecht.

7 likes

Zilvervliesrijst, rucola, gegrilde courgette & puntpaprika, olijven, feta, vega spekjes en een berg isot biber erover

2 likes

Salade van watermeloen en feta, wat brood met smeersels en flammkuchen met rode biet/geitenkaas/rucola.

5 likes

Soort-van-tapas-avond: stokbrood met zelfgemaakte makreelsalade, eiersalade en artisjok-fetadip, dan nog een tomaat-burratasalade en wat gemarineerde scampi’s van de grill

2 likes

Courgettequiche uit de Allerhande:

1 like

Geen avondeten, maar lunch. Groot voordeel van thuis werken dit haha haha.

Egg drop soep met kimchi, lente ui en Chili olie.

16 likes

Smashburgers en frietjes besteld

1 like