Zilvervliesrijst, rucola, gegrilde courgette & puntpaprika, olijven, feta, vega spekjes en een berg isot biber erover
Salade van watermeloen en feta, wat brood met smeersels en flammkuchen met rode biet/geitenkaas/rucola.
Soort-van-tapas-avond: stokbrood met zelfgemaakte makreelsalade, eiersalade en artisjok-fetadip, dan nog een tomaat-burratasalade en wat gemarineerde scampi’s van de grill
Courgettequiche uit de Allerhande:
Geen avondeten, maar lunch. Groot voordeel van thuis werken dit haha haha.
Egg drop soep met kimchi, lente ui en Chili olie.
Smashburgers en frietjes besteld
Heeft iemand nog een tip voor vanavond voor mij? Heb echt nul inspiratie. En ook geen zin om naar de supermarkt te gaan. Wat ik in huis heb: kikkererwten, linzen, kidneybonen, ui, knoflook, paprika, tomaten, komkommer, sperziebonen, mozzarella, eieren, pasta, rijst, orzo, verse dille en koriander. En nog wel meer basisdingen als tomatenpuree, gedroogde kruiden, etc.
Quinoa (vind van die builtjes van lassie zo ideaal voor lunch al denk ik elke x als ik dat plastic in de pan gooi denk dit kan niet goed zijn voor je haha), tomaten, Shi take, gekookt ei en gegrilde kikkererwten met heel veel pull biber
Als je zin hebt om deeg te maken: soft taco’s met refried kidneybonen, gekruide paprika + ui en pico de gallo? Of huevos rancheros!
Of als je ook nog citroen in huis hebt toevallig, orzo met dille en citroen en eventueel sperziebonen en/of kikkererwten erdoor.
Of een salade met komkommer, ui en dille met een simpele pasta, of egg fried rice met sambal goreng boontjes als je toevallig kokosmelk of santen hebt en een beetje geschikte kruiden
Ik ga zelf trouwens spaghetti aglio olio eten + een salade met geroosterde druiven (en het vocht van de druiven gaat door de dressing)
Ooh, goede ideeën! Citroen heb ik ook, dus denk dat het die orzo wordt en dan een simpele salade erbij. Heb ook nog erwtjes in de vriezer, lijken me er ook wel lekker door. Thanks!! Soms kom je er gewoon even niet uit, haha.
Lasagne met oesterzwammen, kastanjechampignons en vegan worstjes
Ook spaghetti aglio e olio maar dan met nog wat kerstomaatjes en veel groene kruiden er doorheen.
Pannenkoeken met hartig beleg (spinazie, paprika, tomaat, shoarma en labneh + harissa)
Ik at wraps (tussen de grill) met biet, geitenkaas en ui. Met salade (hellofresh). Vond het mwah
Ziet er ook goed uit! Baal op dit soort hete dagen echt dat mijn vriend niet van salades houdt.
Eten bij dishoom, zo benieuwd!
Ooo ik wil foto’s en een review!