Wat eet je vanavond #4

Heb je een linkje van het tiktok filmpje? Klinkt heel lekker!!

2 likes

We love a recipe that requires only 10 minutes of hands on time #pasta... | TikTok :drooling_face:

4 likes

Ik ga dit maken vanavond en ik heb nu al honger Tofu Drunken Noodles - Jo Cooks

2 likes

Oeh deel je een review?

2 likes

Will do!

1 like

Parelcouscous met gegrilde courgette en paprika, halloumi, kikkererwten, gepekelde rode ui en veel peterselie. Met een sausje van yoghurt+look

4 likes

Scharfilet in een kruiden/citroen/panko korstje, krokante geplette aardappelen uit de oven en erwten

3 likes

Risottorijst met doperwten, kruidenmix (zelfgemaakt uit spice wise green), geroosterde pinda’s en wat radijsblad erover heen gestrooid

Ik had geen risottorijst meer dus heb het gemaakt met dessertrijst van Lassie. Best oké, maar het zijn minder mooie ronde korrels

Ik kocht een megagrote mango dus dal makhani met paratha’s en een salade met komkommer en heel veel mango

4 likes

Nou het was wel lekker maar ik had de broccoli geskipt en veel meer peulen en paddenstoelen in gedaan want anders was dat allemaal over en dat was denk ik net waar t ook mis ging haha het waren veel te veel peulen. En ik kon geen Udon noedels vinden dus had andere genomen. Naja kortom als je niet zo loopt te kloten zoals ik is het een lekker gerecht

3 likes

Ah zo kook ik ook dus dit komt goed

1 like

Ik heb dit ook zojuist gemaakt en het was echt 10/10. Burrata erbij gedaan, zit nu wel echt vol maar zo lekker :drooling_face:

1 like

Salade met feta, tomaat, komkommer, mais, gekookt eitje, ui, avocado en zalm uit de oven.

3 likes

Van de indonesische winkel: rijst met pittige aubergine, krokante tempeh en tahu taotjo (tofu in zwarte bonensaus)

11 likes

Lekker he. En de ‘moeite’ ook (behalve die pesto als je een kut blender hebt).

Wij eten pastasalade vanavond met gerookte kip, avocado, komkommer, tomaat, appel en honing mosterd sausje.

1 like

Pita broodjes gevuld met kip shoarma.

1 like

Salade van krieltjes met heel veel verse kruiden uit de tuin, kappertjes en vinaigrette. Met snijbonen en runderchipolata’s.

3 likes

Sobanoedels met pistache, doperwten en munt (recept van meera sodha)

3 likes

Frietjes met pindasaus en mini kaassoufles met chilisaus

11 likes

Noodles met boontjes in pindasaus, tofu gemarineerd in crispy chili oil en sojasaus en een salade van komkommer, wortel en kimchi

4 likes