Heb je een linkje van het tiktok filmpje? Klinkt heel lekker!!
Oeh deel je een review?
Will do!
Parelcouscous met gegrilde courgette en paprika, halloumi, kikkererwten, gepekelde rode ui en veel peterselie. Met een sausje van yoghurt+look
Scharfilet in een kruiden/citroen/panko korstje, krokante geplette aardappelen uit de oven en erwten
Risottorijst met doperwten, kruidenmix (zelfgemaakt uit spice wise green), geroosterde pinda’s en wat radijsblad erover heen gestrooid
Ik had geen risottorijst meer dus heb het gemaakt met dessertrijst van Lassie. Best oké, maar het zijn minder mooie ronde korrels
Ik kocht een megagrote mango dus dal makhani met paratha’s en een salade met komkommer en heel veel mango
Nou het was wel lekker maar ik had de broccoli geskipt en veel meer peulen en paddenstoelen in gedaan want anders was dat allemaal over en dat was denk ik net waar t ook mis ging haha het waren veel te veel peulen. En ik kon geen Udon noedels vinden dus had andere genomen. Naja kortom als je niet zo loopt te kloten zoals ik is het een lekker gerecht
Ah zo kook ik ook dus dit komt goed
Ik heb dit ook zojuist gemaakt en het was echt 10/10. Burrata erbij gedaan, zit nu wel echt vol maar zo lekker
Salade met feta, tomaat, komkommer, mais, gekookt eitje, ui, avocado en zalm uit de oven.
Van de indonesische winkel: rijst met pittige aubergine, krokante tempeh en tahu taotjo (tofu in zwarte bonensaus)
Lekker he. En de ‘moeite’ ook (behalve die pesto als je een kut blender hebt).
Wij eten pastasalade vanavond met gerookte kip, avocado, komkommer, tomaat, appel en honing mosterd sausje.
Pita broodjes gevuld met kip shoarma.
Salade van krieltjes met heel veel verse kruiden uit de tuin, kappertjes en vinaigrette. Met snijbonen en runderchipolata’s.
Sobanoedels met pistache, doperwten en munt (recept van meera sodha)
Frietjes met pindasaus en mini kaassoufles met chilisaus
Noodles met boontjes in pindasaus, tofu gemarineerd in crispy chili oil en sojasaus en een salade van komkommer, wortel en kimchi