Wat eet je vanavond #4

Ik moet nog het hotel verlaten en in de rij gaan staan maar ik zal zeker foto’s posten.

4 likes

Taco’s met vegakip, avocado en pico de gallo

2 likes

Zalmpakketje uit de oven met rode rijst, sugar snaps, paprika, shiitake, wortel en een soja-chili-gembersausje.

3 likes

Makreel spinazie stamppot met piccalilly gegeten. Was net niet smaakvol genoeg. Ik denk dat het komt door de fenegriek die mistte, maar die stukjes waren echt keihard en niet fijn te malen. Weet jij toevallig hoe dat zit @Dazed?

@the.rebel.club oeh recept :smile:

1 like
3 likes

Ik ben niet @Dazed maar ik heb dit ook een keer gehad! Niet te doen inderdaad. De keer erna had ik ze eerst geroosterd en toen lukte het wel.

2 likes

Ah is dat de truc! Ik ben blij dat ik niet de enige ben die het had, ik vond het zo vaag en enigszins dom van mezelf. Het stond alleen ook nergens uitgelegd in dat hele receptenboek. Ga ik morgen het even zo proberen.

1 like

Oeh ik ga volgende week, zin in. Laat vooral even weten wat de aanraders zijn!

2 likes

Ah ik zie dat @anon53137221 al geantwoord heeft! Maar ik had het ook niet geweten, ik heb het altijd gemalen namelijk :grimacing:

3 likes

Loaded nachos :star_struck:

1 like

Neem de okrafrietjes!

2 likes

Ja Dishoom is het helemaal waard. Je kan niet reserveren dus ga vooral vroeg op de avond en dan moet je niet te lang wachten. Wij gingen naar de kings cross locatie en konden vrij snel naar de bar voor drankjes in afwachting van een tafel.
Hebben het volgende besteld: Daal, lamb samossa, chicken tikka, Garlic naan, komkommersalade. Ales was perfect gebakken en gekruid. Goede drankjes erbij besteld en we hebben een heel leuke avond gehad.

13 likes

Ceviche taco’s met avocado, tomaat, limoen, chili en koriander

6 likes

Salmorejo, Spaanse koude tomatensoep met o.a. brood, knoflook, olijfolie, ei en droge ham.

9 likes

Pulled chicken panini

Ovenfriet, vegaballetjes en broccoli

2 likes

Ik doe weer een Meera Sodha’tje: ramen met gekaramelliseerde ui, pak choi, soja-eieren en zelfgemaakte chili-olie :yum:

13 likes

Wat doe jij nog meer in het sausje?

2 likes

Hey ik ook! De ‘9 maanden box’ :sweat_smile: (nee niet zwanger)

Was dit lekker? Uit welk boek komt dit, toevallig Made in India? Die heb ik namelijk hahah

3 likes