Ja bij sushipoint! Ik had even vooruit besteld dus niets gemerkt van de wachttijd
Heel erg lekker! Het komt uit East maar staat ook online zag ik:
Ze heeft ook een recept voor chili-olie in East; die vind ik niet online maar er zijn vast genoeg andere recepten te vinden. Of kopen haha.
Soft tacoâs! Zelfgemaakte maistortillas met Mexicaanse zwarte bonen, verse guac, tomatensalsa met chamoy, zelfgemaakte salsa verde, salsa Valentina en tajin, en verse gegrilde maĂŻskolven met kaneel, kerrie, limoen en kokosrasp
Waarschijnlijk heb je dit al vaker gehoord, maar jouw avondeten klinkt altijd zo lekker.
Toetje:
Gekocht in Duitsland, zo lekker. Volgende keer als ik ga tanken maar weer een voorraadje halen
Haha dankjewel!
Het plan was ottoâs paddenstoelenlasagne tot ik in slaap viel en het te laat was om er nog aan te beginnen. Dus linzensoep met kaasbitterballen
Cote a lâos van de bbq met verse salsa verde, gepofte aardappel en een groene aspergesalade met citroen, knoflook en parmezaan
Frietjes met mayo en mini kaassoufflés met chilisaus
Rigatoni in romige paprikasaus met basilicum
Globaal dit maar dan vegan en dus niet met gnocchi
Voor dat recept moet ik een halve dag uittrekken!
Friet+frikandellen uit de airfryer
Was het een aanrader? Klinkt goed!
GeĂŻnspireerd door dit topic: katsu curry!
Courgette kofta curry
Tipje voor degenen die niet in de rij willen staan bij Dishoom: je kan tot 5:30 (of ergens rond die tijd) wel voor kleine gezelschappen reserveren! Mega veel zin om weer te gaan
Aardappelkroketjes, bloemkool en een groenteburger
Aardappel pastinaak stampot met spinazie en gebakken kabeljauw met spekjes en gebakken ui
top, had de kool al gekocht, lijkt me lekker! Lijkt ook een beetje op de fancy versie van een prutje dat mijn moeder vroeger maakte (met kool, rijst, ei en kaas)
Groene curry met tahoe van Bai Yok uit de vriezer.
Echt ideaal en 1 van de weinigen waar ik online heb besteld die echt lekkere maaltijden hebben.