Wat eet je vanavond #4

Tomaten rijst met bifteki en tomaten salade.

14 likes

Mosselen met friet

18 likes

Ik vond die portobello lekkerr maar vandaag jouw sausje gemaakt en dan nog aubergine toegevoegd en basilicum en dat was even better

17 likes

Rode kool rendang met zelfgemaakre atjar

19 likes

Lijkt me lekker! Hoe heb je dit gemaakt?

1 like

Ahh Jammie mijn man maakt voor vanavond ook rendang :smiling_face_with_three_hearts:

Beide recepten komen uit Vega koken zonder pakjes en zakjes, maar als je Googled vind je denk ik ook wel genoeg recepten!

1 like

Vegan jerk burgers van Gaz Oakley. Echt beste burgers ooit. De jerk seasoning maak ik zelf: Jamaican Jerk Seasoning - Taste of the Caribbean - Chili Pepper Madness

8 likes

Tomatensoep met stokbrood en kruidenboter

Moet maar eens beginnen met koken maar lui

1 like

Sticky tofu

14 likes

Een diepvriesblok waarvan ik dacht dat het curry was, maar het bleek een stoofje te zijn haha :sweat_smile:

2 likes

Voor de laatste keer (ik ga morgen verhuizen) bij mn favoriete snackbar bestellen :broken_heart:het wordt friet met joppiesaus, een vega kroket, bamihap en aardbeien milkshake

13 likes

Friet met mayonaise en leftover pasta van gisteren

4 likes

Plaattaart met ricotta, oesterzwammen, pompoen en rode ui. On the side een simpele salade.

4 likes

Pasta alla norma inclusief wat leftover paprika, met burrata

3 likes

Citroenrisotto met venkel en courgette

Er komt een vriendin eten die geen gluten en lactose mag dus ik vind het wel spannend haha. Maar komt goed.

5 likes

Heerlijk! Heb je een recept?

1 like

https://www.tiktok.com/@tiffycooks/video/7231952545344687365?_r=1&_t=8egzaA8duVs :blush:

2 likes

Zoete aardappel stamppot met paksoi

1 like

Rijst met sperziebonen, krokante kip en een saus van o.a. ananas, sinasappel en kokosroom

1 like