Wat eet je vanavond #4

De eiercurry van Meera Sodha waar ik door het forum enorm benieuwd naar ben geworden. Hopelijk valt het (door de hype) niet tegen!

4 likes

Hawaï burger met gebakken aardappeltjes en rabarber

4 likes

Aglio e olio

2 likes

Andijviestamppot met vegaspekjes

1 like

:heart_eyes:

1 like

Oeh ben benieuwd! Kom door mijn tuin om in de courgettes en dit klinkt lekker!

Ik at koolrabi risotto met entrecote ernaast. @MENDOWN thanks voor de tip :wink:

4 likes

Oh ja dit is echt een aanrader dan!

Ik gebruik dit recept altijd (en ik gebruik meestal die cashewcreme van de Appie in plaats van hele cashews want lui)

2 likes

Het was absoluut beter dan die tomatenrisotto! Ik vond dat namelijk ook een deceptie hahaha. Deze is wel de moeite waard! Makkelijk, het langste waar je mee bezig bent is het karameliseren van de uien, daarna is het wel snel klaar.

1 like

Vond jij het pittig genoeg? ik vond het zelf ietwat aan de zoete kant, wel heel lekker maar de volgende keer zorg ik voor iets meer pit.

3 likes

Ik kwam er tijdens het koken achter dat ik geen chilipoeder meer had, dus ik had cayennepeper gebruikt! Daardoor was het denk ik al wel wat pittiger!

Ik wil er een volgende keer wat extra ui in doen en misschien nog iets meer pit.

1 like

Lekker man

5 likes

Echt leuk dat jullie de recepten delen! Iemand nog een aanrader(vegan) voor iets met puntpaprika?

Slowcooked rendang met kokos rijst, sajoer boontjes en zelfgemaakte sambal goreng kentang

3 likes

Linguine met scampi.

Soort mezzebordje met pitabrood, komkommer, tomaat, geroosterde courgette, halloumi met wat agave, 2 soorten olijven, aioli, hummus en totaal niet erbij passend maar een restje refried beans want dat moest op :sweat_smile:

9 likes

Mak guksu. Een Koreaans boekweitnoodle salade met groenten en kimchi.

6 likes

Sperziebonensalade met een gekookt eitje, groenten zoals cherry tomaatjes en een drizzle balsamico.

1 like

Linzen kokosmelk soep van Ottolengi met een spinazie courgette salade en broodjes met kruidenkaas

6 likes

Wij eten dit maar dan met een courgette salade zonder spinazie.

2 likes

Marokkaanse couscous (verspakket)
Erg lekker! Aanrader!

3 likes