Wat eet je vanavond #4

Ik was uit eten bij Saar (in Utrecht) en het was zo zo zo lekker :yellow_heart: echt een aanrader!

Heb deze dingen gehad (alles gedeeld behalve het toetje)
Gefrituurde oesterzwam met augurk en gorgonzola-ranch
Aardappelgratin met spekbokkingmayonaise en palmkool-olie
Geblakerde coeur de boeuf tomaten met een soort baba ganoush, kikkererwten en zonnebloempitten
Sousvide kabeljauw met heel dun gesneden rauwe courgette, gefermenteerde aalbessen, gefrituurde pastinaak (heel fijn gesneden dus heel crispy) en chili
Ingelegde koolrabi met dragon, mosterd en karnemelk
Varkensfilet met pistachecreme, geroosterde biet, knolselderij en kappertjesmousseline
Geroosterde pompoen-ijs met misokaramel, sesam en szechuanpeper

En overal megalekkere wijn bij ook!

26 likes

Jaaa, alles was heel lekker maar dat was wel echt de highlight! Bedenk me nu dat er ook nog iets van duindoornbes bijzat en dat was ook precies de goede hoeveelheid zuur om het in balans te brengen allemaal.

2 likes

Deze maar dan de margherita

1 like

Stokbrood met bbq pulled chicken

4 likes

Kastanjechampignonsoep met zuurdesemcroutons

3 likes

Saar :heart:

2 likes

Jaa dit was de eerste keer dat ik er was maar zeker niet de laatste, echt top

1 like

Ik heb nog een restje rijstsalade met bimi en misodressing (van Meera) en het was echt mega lekker dus die gaat op het lijstje voor volgende week

4 likes

Boerenkool

2 likes

Lasagne, met bolognesesaus uit de slowcooker en veel bechamelsaus en parmezaanse kaas.

4 likes

Verse pasta met burrata

1 like

Aardappel, pompoen en oesterzwammen uit de oven met een pesto van andijvie citroen koriander en pecan

3 likes

Mongolian beef stew, met rundvlees, sojasaus, wortels, bouillon, paprika, ui en knoflook. Met rijst.

Ben benieuwd, het ruikt al de hele dag heel lekker.

3 likes

Heb je hier een recept van? Heb dat ooit op restaurant gegeten en vond het zo lekker.

Ik maak het wel in de slowcooker.
Eerst even het vlees aanbakken met maïzena en dan de rest van de ingrediënten erbij gooien.

Ik hoop dat ik straks net zo enthousiast ben als jij haha

2 likes

Nu heb ik dus weer helemaal zin om een slowcooker te kopen. Maar ik ga nooit zo georganiseerd zijn dat ik in de ochtend al dingen ga voorbereiden voor avondeten

2 likes

Ik vind slowcooker-koken wel de minst georganiseerde vorm van koken, misschien scheelt dat nog? Het is vaak een kwestie van snijden en alles bij elkaar gooien. Je hoeft geen 3 timers te zetten en te zorgen dat alles tegelijkertijd klaar is.

3 likes

Hou maar op. Bovendien moet je er dan ook al over nagedacht hebben. Daar gaat het eigenlijk al mis

3 likes

Fish cuisine tomaat-mozzarella met p.atat.

Echt een culinair hoogstandje i know.

1 like

Linguine met olijfolie, knoflook, citroensardines, olijven, citroen, chili en peterselie

5 likes