Ik kende het alleen als okra maar door jouw foto heb ik nu wel zin om naar de toko te gaan
Fried Rice met een gebakken ei en spitskoolstukken uit de oven met misoboter.
Ik had gewoon zin in andijviestamppot, dus heb dat gewoon gemaakt, warm of niet
Dat is toch juist een zomerse stamppot?
Anyway ik heb een bakje noedels in de koelkast staan maar daar heb ik geen zin in en kom net van de bloedbank (dan mag ik altijd een patatje van mezelf), dus ik denk dat ik sushi bowl ga halen!
De okrastoof van @Scorpiovibes ! Met gele spliterwten en aubergine. Ik kook normaal alleen nooit met spliterwten en dacht dat ze veel langer moesten dus ze waren net iets mushier dan eigenlijk de bedoeling was, maar het was alsnog echt heel lekker
Leuk!
Had je ze (de dag ervoor evt) geweken of uit blik? Ja gaat vrij snel
Ik had ze gedroogd maar niet geweekt want had gelezen dat dat niet hoefde maar beter van wel dus? Ik had gerekend op iets van anderhalf a twee uur stoven maar uiteindelijk waren ze met een uurtje al echt heel gaar
Ik heb meestal Iraanse spliterwten geen idee of die missh wat harder zijn? Maar vind het wel fijn om dan alsnog te weken.
Je kunt ze evt ook los koken vlg keer erbij (en pas daarna bij groente doen). Om beter te kunnen proeven/checken wanneer ze gaar genoeg zijn en dan op het eind even heel kort met groente mee stoven
Oeh geen idee eigenlijk wat voor spliterwten ik had, zal ik nog eens checken. Maar goeie om ze apart te koken inderdaad, ga ik volgende keer proberen!
Frietjessssssss want ben bij m’n ouders en de snackbar in de wijk heeft de beste friet ooit
Ooo waar heb je die spaghetti gekocht, ik zoek dunne
Miso aubergine met rijst
Geen zin om te koken dus het werd een combi van gyoza’s, olijven, fuet, chorizo en serrano ham met een glas verdejo
Girl dinnerr
Maccie
Aargh ik heb een nieuw kookboek (de snelle bakplaat) en kan niet kiezen welk recept ik als eerst wil maken
Chinees