Wat eet je vanavond #4

jaaa ik zou dit echt elke dag kunnen eten, zo lekker (en gezond!)

Trofie con pesto e patate wordt het hier vanavond! Leker simpel

3 likes

Wat is jullie favo miso auber recept?

https://bevegan.be/nl/recept-vegan-miso-aubergines-met-tofu/
deze vind ik lekker

1 like

Oh dat klinkt echt chill en makkelijk. Ga het eens proberen. Grappig wel die splijtkool. Volgens mij wordt dat in nl niet verkocht.

1 like

ja ik heb ook geen idee wat het is… Gebruik meestal zo’n klein zakje boerenkool uit de koeling!

1 like

Ik maakte het gisteren voor het eerst, heb dit recept gevolgd, met een extra paprika nog erbij.

2 likes

eigenlijk wel, maar ik moet zeggen dat ik ook geen mega avontuurlijke kok ben. Vind dat misomengsel echt heerlijk altijd, dus daar maak ik vaak wat meer van, zodat je nergens kale aubergine of tofu hebt

2 likes

Heb jij niet laatst zelf mozzarella gemaakt? Was dat een beetje gelukt?

2 likes

Zwarte rijst met zoete aardappel, tomaat, zwarte bonen en avocado en een beetje chipotlemayo. Heb even behoefte aan iets voedzaams.

Oh en Jalapenos!!

7 likes

Thaise curry met zalm en rijst en mango sticky rice

4 likes

Biefstuk, wortels en aardappelballetjes

pasta puttanesca want de vuna is nog in de aanbieding

1 like

Pasta met rucola-amandelpesto, met venkel en courgette uit de oven
Wel oké maar alle ingrediënten hebben iets bitters, combineert niet geweldig

2 likes

Pad thai

3 likes

Mysore masala dosa :smiling_face_with_three_hearts: en gajar ka halwa als toetje

6 likes

Romige prei aardappelsoep, echt heel lekker. Is een recept uit soep voor Syrië en daar had ik laatst ook al een heerlijke aardappelparelgortsoep uit gemaakt. Aanrader dat kookboek.

5 likes

Noedels met paddenstoelen xo saus, zelfgekweekte shitake en paksoi

4 likes

Sri Lankaanse rode dahl met rijst en naan

4 likes

Tempeh met zelfgemaakte satésaus, komkommer in t zuur en rijst met gebakken uitjes en kokos

5 likes

Paksoi, peultjes met ui, knoflook, oestersaus, vissaus, shallot sauce, crispy chili oil en rijst en gebakken ei. Supersnel klaar en zo lekker

4 likes