Eerst wortel-linzensoep met kokosmelk, chili en komijn. Daarna gebakken rijst met aubergine/spinazie/courgette/veggie kip met zelfgemaakte saus (sesamolie/sojasaus/ahornsiroop/chili etc)
Oma’s kapot gekookte groentesoep met stokbrood en kruidenboter.
Bieten curry met sperziebonen mallum (zo heet het volgens het recept maar het is sperzieboon met kokos rasp en limoen en Chili)
Flammkuchen met vega spekjes
Dank voor het recept want ik heb dit vanavond gemaakt. Het was echt heel lekker! Ik had er nog een halve courgette bij gedaan. De volgende keer doe ik er een hele courgette bij en maak ik meer van die heerlijke saus. Maar het was wel echt een succes.
Gevulde paprika’s met gehakt en rijst
Hutspot met gehaktballetjes. Past helemaal bij dit weer.
Tomatenrisotto met cherrytomaatjes en citroenrasp en parmezaanse kaas en basilicum
Oh die heb ik hier ook nog liggen! Nog nooit wat uit gemaakt, maar ga er na jouw enthousiasme voor de volgende weekboodschappen even in kijken.
Ik heb vanavond trouwens wel soep gegeten. Groentelade leeg gemaakt. Spinazie, courgette en sperziebonen met knoflook en bouillonblokje. koken en staafmixen met haverroom. Met focaccia, was prima.
Deze
Super lekker trouwens!
Tahu telor met aubergine, broccoli, paksoi en noodles
Wortel/pompoensoep met mijn eigen geteelde pompoen
En een afbakbroodje erbij
Jollof rice met bakbanaan
Butter chicken kaar dan met peen. Heeeel lekker
Noodle soep met wonton, allerlei groentes en en gekookt eitje
Udon noodles met pindasaus en vega "kip"stukjes
Verse gebakken gnocchi met een tomatenbasis, doperwten munt saus, broccoli en pijnboompitten.
Vond het wel fancy geworden.
Kaiserschmarrn maar dan op basis van kwark, met gekarameliseerde appel
Oh ben hier benieuwd naar! Wil je laten weten of het een aanrader is?