Flatbread met vegan shoarma, zelfgemaakte tzatziki, babyspinazie en misschien nog wat feta erover.
Heb je een goed recept?
Ik ga vanavond pizza eten
met wijn
Aardappel en koolraap uit de oven met mayo, tomaten-dragon salade en ingelegde wortel/komkommer
Gebakken udonnoedels met spitskool, krokante tofu met nori en een gebakken eitje
Ik had een geweldige pizza, een soort cacio e pepe maar dan in pizzavorm met gerookte provolone en gerookte olijfolie en dus zwarte peper, echt top
Nachos en een pompoensoepje
Kapsalon zonder sla
Klinkt als een prima combinatie!
Ik ga curry uit de vriezer eten met flatbread.
Wat voor curry is het
Gewoon in de magnetron? Is dat makkelijk. Zelf probeer ik wel eens te kijken naar ideeen om in te vriezen namelijk
Ik las en een pompoensausje en dacht bah dit is geen lekkere combinatie
maar mijn brain isnât braining.
Ik gebruik dit recept; Indiase linzencurry met rode linzen (vegetarisch) volgens mij de blog van een forummer. Ik maak het hele recept, wat ik over heb vries ik in. Deze keer opgewarmd in een pannetje, maar doe het meestal in de magnetron.
Ik heb vandaag afgesproken met mijn kookboekclubje, ik maak een Afrikaanse schotel met geroosterde groenten, bakbanaan en halloumi met chermoula. Voor de rest staat er jollof rijst en spicy kip met een mango/limoensaus op het menu!
Deze gezondere turkse pizzas. Wel met wat aanpassingen
Tajine met abrikoos, pruimen, kip, kikkerewrten, peen, zoete aardappel en kruiden en dan met couscous.
Dominos pizza
Ovenschotel met vega hachee gehakt, rode kool, aardappelpuree en appel
Pasta met tomatensaus spinazie en tonijn
Zelfgepaneerde schnitzel met champignonsaus en zelfgemaakte rösti
Champignon linzenstoof en aardappelschijfjes
Rijst met sticky shiitake