Wat eet je vanavond #4

Eerst wortel-linzensoep met kokosmelk, chili en komijn. Daarna gebakken rijst met aubergine/spinazie/courgette/veggie kip met zelfgemaakte saus (sesamolie/sojasaus/ahornsiroop/chili etc)

3 likes

Oma’s kapot gekookte groentesoep met stokbrood en kruidenboter.

7 likes

Bieten curry met sperziebonen mallum (zo heet het volgens het recept maar het is sperzieboon met kokos rasp en limoen en Chili)

5 likes

Flammkuchen met vega spekjes

2 likes

Dank voor het recept want ik heb dit vanavond gemaakt. Het was echt heel lekker! Ik had er nog een halve courgette bij gedaan. De volgende keer doe ik er een hele courgette bij en maak ik meer van die heerlijke saus. Maar het was wel echt een succes.

1 like

Gevulde paprika’s met gehakt en rijst

2 likes

Hutspot met gehaktballetjes. Past helemaal bij dit weer.

1 like

Tomatenrisotto met cherrytomaatjes en citroenrasp en parmezaanse kaas en basilicum :heart_eyes:

2 likes

Oh die heb ik hier ook nog liggen! Nog nooit wat uit gemaakt, maar ga er na jouw enthousiasme voor de volgende weekboodschappen even in kijken.

Ik heb vanavond trouwens wel soep gegeten. Groentelade leeg gemaakt. Spinazie, courgette en sperziebonen met knoflook en bouillonblokje. koken en staafmixen met haverroom. Met focaccia, was prima.

Deze
Super lekker trouwens!

3 likes

Tahu telor met aubergine, broccoli, paksoi en noodles

6 likes

Wortel/pompoensoep met mijn eigen geteelde pompoen :heart_eyes:
En een afbakbroodje erbij

10 likes

Jollof rice met bakbanaan :two_hearts:

6 likes

Butter chicken kaar dan met peen. Heeeel lekker

1 like

Noodle soep met wonton, allerlei groentes en en gekookt eitje

Udon noodles met pindasaus en vega "kip"stukjes

Verse gebakken gnocchi met een tomatenbasis, doperwten munt saus, broccoli en pijnboompitten. :yum:

Vond het wel fancy geworden.

8 likes

Kaiserschmarrn maar dan op basis van kwark, met gekarameliseerde appel

3 likes

Deze bad boy met extra mozzarella

5 likes

Oh ben hier benieuwd naar! Wil je laten weten of het een aanrader is?