Wat eet je vanavond #4

Nasi van restjes rijst en groenten (Chinese kool, wortel, komkommer) met vegetarische diepvriessaté

4 likes

Wat toevallig! Ik vind dit echt een heerlijke soep en door dat licht pittige perfect voor een warme dag, niet te zwaar

1 like

Is het deze? The new vegetarian: Thai red lentil soup | Vegetarian food and drink | The Guardian

2 likes

Die @Crusti_Croc deelt is het! Zo goed!

1 like

Thai curry

11 likes

Oké komt op het lijstje voor aankomende week, ben nu heel nieuwsgierig geworden haha

3 likes

Vegan pasta met groene aspergetips en citroen met zelfgemaakte kersencake (niet vegan).

2 likes

Pasta alla norma van ottolenghi
Zou ik zo vaker maken!

18 likes

Was in België, dus Belgische friet van het frietkot met mayo en een loempidel

3 likes

Koude aardappelsalade met zelfgemaakte mayo, rode ui, kappertjes en dragon + gegrilde courgettesalade met munt, feta en citroen + vega worstjes van de bbq

6 likes

Noodles met kastanjechampignons, spinazie, wortel en plakjes seitanworst en een koud sausje van sojasaus, chiliolie en wat azijn

4 likes

Ben benieuwd

4 likes

Soort van fatteh met geroosterde tomaten, aubergine, kikkererwten, yoghurt en pita, en als toetje (vegan) chocolade muhallabia met kardemom-koffiesiroop en rood fruit

6 likes

Vertel

Smaak was lekker bbq, stukjes jackfruit ook lekker. Dus op zich aanrader. Ik weet alleen nooit zo wat ik van big americans vind, het is wel heeeel veel deeg altijd

Edit jeeeezus dikke dt-fout

3 likes

Dat kan ik me voorstellen! Ik vind alleen zelf maken met dunnere bodem lastig om de smaak goed te krijgen :thinking:

1 like

Misschien kun je de bodem van de big American met een goed mes door de helft snijden :stuck_out_tongue:
Sorry trouwens voor de dt-fout, ik was echt moe

Fishcake taco’s van Ottolenghi

4 likes

Pannenkoeken

2 likes

Rigatoni met geroosterde broccolipesto, aubergine en chorizo

4 likes