Wat eet je vanavond #4

Hij was lekker! Maar niet zo lekker dat ik per se zou zeggen van oh je moet echt hier bestellen (couscous & tajine delivery in zeist).

Als je ooit in parijs bent, de bastilla met duif bij restaurant Essaouira daarentegen :drooling_face:

3 likes

Net pas thuis, tijd voor een trash maaltijd.
Een heel blik bruine bonen, een half overgebleven gehaktbal en vega spekjes overgoten met piccalilly en mosterd.

3 likes

Aardappel/broccolisoep mrt uitgebakken vega bacon en afbakbroodjes met smeerkaas oid

1 like

Cannelloni met spinazie-ricotta vulling :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Orange chicken met egg fried rice en knoflook brocoli

6 likes

Pannenkoeken :two_hearts:

7 likes

Lekker herfstig doen, gehaktballetjes van vegagehakt in saus van bruin bier, met knolselderijpuree en rode kool met appel

9 likes

Gyoza, kimchi en gewokte spinazie/sesam

2 likes

Eerst de paddenstoelen hard aanbakken zodat ze iets krokant worden (met wat sjalot en knoflook) en dan als laatste de iets verdunde mole er doorheen roeren. Door hem iets te verdunnen (met bv paddo bouillon) neemt de paddenstoel ook wat vocht op en krijgt hij een vollere smaak.

1 like

Quiche met verse vijgen en gorzonzola met erbij een salade van gekarameliseerde peer en walnoot. En als toetje heb ik gevulde speculaas gehaald :fallen_leaf::maple_leaf:

12 likes

Flatbread met vegan shoarma, zelfgemaakte tzatziki, babyspinazie en misschien nog wat feta erover.

4 likes

Heb je een goed recept?

Ik ga vanavond pizza eten :heart_hands: met wijn

2 likes

Aardappel en koolraap uit de oven met mayo, tomaten-dragon salade en ingelegde wortel/komkommer

2 likes

Gebakken udonnoedels met spitskool, krokante tofu met nori en een gebakken eitje

3 likes

Ik had dit recept gebruikt, was goed gelukt! Ga hem wel vaker maken zo, ook met de salade. Alleen de geitenkaas had ik daarvan weggelaten.

2 likes

Ik had een geweldige pizza, een soort cacio e pepe maar dan in pizzavorm met gerookte provolone en gerookte olijfolie en dus zwarte peper, echt top

8 likes

Nachos en een pompoensoepje

2 likes

Kapsalon zonder sla

1 like

Klinkt als een prima combinatie!

Ik ga curry uit de vriezer eten met flatbread.

Wat voor curry is het
Gewoon in de magnetron? Is dat makkelijk. Zelf probeer ik wel eens te kijken naar ideeen om in te vriezen namelijk