Rode linzen curry soep met paddenstoelen en naan
Korean bbq gedaanđ
Nou goeie twee uur later toch mân pizza gekregen!
Lucky you! Ik had dit een tijd terug ook en toen ik ze te pakken kreeg waren de opties komen halen of annuleren. De recensies op thuisbezorgd zijn ook echt bizar slecht.
Ohh wat kut ik had al heel lang niet meer besteld maar dit filiaal was normaal altijd wel prima eigenlijk! Ga alsnog wel even klagen denk ik, meer dan 2 uur gewacht en echt heel vaak geprobeerd te bellen maar werd gewoon niet opgenomen :â)
Huh wat bizar? Voorheen kregen wij altijd een pizza gratis voor de volgende keer als we langer dan een halfuur hadden moeten wachten. Vond ik toen wat overdreven maar wel betrouwbaar overkomen.
Ja, ik denk dat dit aan de vestiging of eventueel aan de stad ligt. Het is echt heel vreemd idd.
Albondigas
Mac n cheese met geroosterde pompoen
Paella
Thais en vietnamees
Friet
Pasta alla norma!
0 zin om uitgebreid te koken dus ik maak frietjes met parmezaanse kaas en truffelmayo
Pulled chicken bbq style met zelfgebakken broodjes en coleslaw.
Kaasplank
Lasagne
Zelfgemaakte pizza, maar mijn deeg heeft nog wat werk nodig. Type 00 bloem en 7 uur rijstijd maar het krijgt van mij een magere voldoende
Ik heb voglens mij een of twee keer 00 bloem gebruikt voor mân pizza en daarna altijd weer gewone tarwebloem, ik vond dat veel beter werken?
Ik denk dat een pizzasteen veel verschil kan bieden! Zo te zien heb je hem op een bakplaat gebakken, of niet? Pizzaâs worden eigenlijk veel heter gebakken dan in een gewone oven, dus dan maakt een hete steen wel veel verschil.