Tomatenrisotto met cherrytomaten uit de oven, rucola, kruiden/citroen mengsel en burrata (voor mn vriend met gamba’s ooooh ook zo’n zin in)
Zalm uit de oven met dille & boter, plus gevulde aubergine met kikkererwten en feta.
Als toetje rabarber compote met citroenroom.
Terug bij Oak eten.
Salade van linzen, parelspelt, tomaatjes, komkommer, courgette, olijven en paprika. Dressing van mayo, witte wijnazijn, olijfolie, sumak, bieslook, daslook en oregano
Curried rice van mijn favo foodblogger met kip gemarineerd in yoghurt, komijn, knoflook, gerookte paprika en volgens mij vergeet ik nog wat haha
Zwartoogbonen stoof met tomaat en een lading kruiden. Erbij een salade van geplette komkommer.
Lasagne!
Saag paneer
Lamb biryani
Seekh kebab
Lekker thuisbezorgd.
Auberginesstoof van otto
Stamppot rauwe andijvie
Zelfgemaakte groentesoep en stokbrood met kruidenboter
Pokebowl-geïnspireerd maar dan met quinoa, gerookte tofu, edamame, veel groente en veel wasabimayo
Wij eten dit nu tijdens mijn zwangerschap zeker 1 keer per week
Diepvries ligt ook al vol voor de kraamweek. Ben benieuwd hoe de saus dat overleeft.
Stokbroodje met komkommersalade, kaas en salami. Mn vriend vindt dit dus geen avondeten maar die is er niet dus helemaal zin hierin
Eigenlijk moet ik van mezelf een tomatensoepje erbij maken voor wat vitamines maar ik weet niet of ik daar volwassen genoeg voor ben
Pomelo mango salade
Viskoekjes
Spinazie pannenkoekjes met limoenboter
Alles van Otto, ik zal m straks vast vervloeken
een zak borrelnootjes
Witte pesto pasta van Bon Appetit (ricotta, geroosterde walnoot, citroen, oregano, knoflook, citroenrasp en parmezaan met spaghetti)
Deze voor de tweede keer gemaakt, inmiddels echt een favoriet: https://www.leukerecepten.nl/recepten/pastaschelpen-met-spinazie/
Ja echt een geweldig recept en helemaal niet ingewikkeld. Heb ‘m al tientallen keren gemaakt, zal ‘m even uittypen
Voor 2 personen
Handvol walnoten ongeveer 6 minuten in de oven op 200 graden
Half bakje ricotta in een grote kom doen
Daarbij een citroenschil raspen, 1 knoflookteentje, parmezaanse kaas naar smaak, oregano en peper en zout naar smaak.
Spaghetti koken in gezouten water
Walnoten fijnhakken en door de ricotta roeren
Per eetlepel olijfolie door het mengsel roeren tot het een beetje een soepele substantie wordt
Lepel pastawater en spaghetti bij de saus mikken en klaar!
Ik heb ruim 2,5 uur in de keuken gestaan
De salade was wel een 10/10, de viskoekjes waren heel makkelijk en een 8 en de pannenkoekjes met limoenboter waren super lekker maar wel veel werk 9/10