Wat eet je vanavond #4

Ja op bakplaat idd! Ik ga eens kijken naar zo’n steen

1 like

Ik heb zelf ook geen steen maar wat ik wel vaak doe is m’n bakplaat al in de oven zetten zodat die mee voorverwarmd. Helpt ook wel iets (alleen altijd geklooi met de pizza er op krijgen dus mss moet ik toch maar eens kijken naar zo’n pizzasteen want daar komt vaak zo’n schuifding bij geloof ik)

1 like

Ook slim!

2 likes

Vanavond geen idee maar gisteren was ik bij Fou Fow Udon :two_hearts: ik had de szechuan style udon en mijn vriendin de curry katsu, allebei met handgemaakte udon, megalekker

21 likes

gourmetten vanavond

4 likes

Bbq chicken pasta

4 likes

Geen zin om te koken dus uit de diepvries: vega broodje bapao + edamame boontjes + beetje crispy chilli oil

5 likes

Spaghetti met romige harissa saus

1 like

Wegens geen boodschappen gedaan een omgekeerd dagje: ik had restjes afhaalchinees als brunch, dus nu ga ik voor broccolisoep en bananenpannenkoekjes met speculaaskruiden en zomerfruitcompôte

6 likes

Geen zin om te koken maar wel zin in comfort food dus Chinese tomatensoep met stokbrood kruidenboter

3 likes

Udon noodles met paksoi, broccoli, champignons, rode ui en garnalen.

1 like

Ik at dit laatst ook, zooo lekker :star_struck: echt weer zin in maar ik proef nu precies niks

2 likes

Vanmiddag gelunched met zelfgemaakte snert (traditie als we Sinterklaas vieren). En vanavond een soort borrelplank met van alles en nogwat wat over was van dit weekend (gisteravond hadden we bezoek).
Dus kaas, groenten en dips, nacho’s met guacamole, maar ook een paar plakjes HEMA rookworst die nog over was :grin:

3 likes

Hete bliksem

5 likes

Pannenkoekennnnm :heart_eyes:

1 like

Gebakken aardappeltjes en een stoofpotje van prei, knolselderij en kikkererwten

2 likes

Ik had gisteren ook pannenkoeken! :two_hearts:

Vanavond deze

1 like

Pompoenrisotto

Gisteravond: aubergine met harissa, olie, , munt en feta-yoghurt dip. Echt heerlijk! Met Vega chorizo erbij

6 likes