Wat eet je vanavond #4

Bbq chicken pasta

4 likes

Geen zin om te koken dus uit de diepvries: vega broodje bapao + edamame boontjes + beetje crispy chilli oil

5 likes

Spaghetti met romige harissa saus

1 like

Wegens geen boodschappen gedaan een omgekeerd dagje: ik had restjes afhaalchinees als brunch, dus nu ga ik voor broccolisoep en bananenpannenkoekjes met speculaaskruiden en zomerfruitcompĂ´te

6 likes

Geen zin om te koken maar wel zin in comfort food dus Chinese tomatensoep met stokbrood kruidenboter

3 likes

Udon noodles met paksoi, broccoli, champignons, rode ui en garnalen.

1 like

Ik at dit laatst ook, zooo lekker :star_struck: echt weer zin in maar ik proef nu precies niks

2 likes

Vanmiddag gelunched met zelfgemaakte snert (traditie als we Sinterklaas vieren). En vanavond een soort borrelplank met van alles en nogwat wat over was van dit weekend (gisteravond hadden we bezoek).
Dus kaas, groenten en dips, nacho’s met guacamole, maar ook een paar plakjes HEMA rookworst die nog over was :grin:

3 likes

Hete bliksem

5 likes

Pannenkoekennnnm :heart_eyes:

1 like

Gebakken aardappeltjes en een stoofpotje van prei, knolselderij en kikkererwten

2 likes

Ik had gisteren ook pannenkoeken! :two_hearts:

Vanavond deze

1 like

Pompoenrisotto

Gisteravond: aubergine met harissa, olie, , munt en feta-yoghurt dip. Echt heerlijk! Met Vega chorizo erbij

6 likes

Boeuf bourguignon!

1 like

Wow is dit echt een bestaand gerecht?? Dacht dat het iets typisch (verzonnen naam) was voor een gerecht uit m’n vriend z’n jeugd

Is het stoofvlees, appelmoes en aardappelpuree ovensxhotel?

1 like

Het is een stamppot

1 like

Oh :joy:

dan is het toch wat anders

edit: dit lijkt wel op wat mijn vriend maakt (alleen eten wij het nu vegetarisch en ik vind de appelmoes erin vies)

1 like

Girasoli met aubergine, hazelnoten en fetacreme

https://www.instagram.com/p/CwSfVTzKWTt/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==

4 likes